Sütöttem


még a múlt héten és gondoltam felrakom ide is, bár nem vagyok mesterszakács és gasztro blogger sem leszek, pláne fényképész.:) Volt itthon egy leveles tésztám, és valami gyorsan elkészíthető sósat szerettem volna csinálni, így jutott eszembe ez a pestos csiga.

Hozzávalók:

1 leveles tészta, 

Pesto ízlés szerint elkészítve. Az enyémben volt bazsalikom, fenyőmag, pici rozmaring, parmezán, olivaolaj

Jó sok reszelt sajt, bármilyen. Nekem most füstölt kecske sajt. 

Nagyon egyszerű a dolog, tésztát kicsomagoljuk. Nekem olyan volt, hogy sütőpapírral volt feltekerve, tehát ezzel együtt ment a tepsibe. Ha kitekertük megkenjük a pestoval, jó sok reszelt sajttal meghintjük, szorosan feltekerjük és fél centis csigákra vágjuk. A tetejükre is szórunk sajtot és előmelegített sütőben pirosra sütjük. Nem volt fél óra sem az elkészítése. Pestot csinálhatunk többet, hűtőben sokáig eláll, arra kell vigyázni, hogy a tetején mindig legyen megfelelő mennyiségű olaj, mert ha nincs megpenészesedik.









Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Én is gyakran szoktam valami gyorsat készíteni ebből a tésztából. Sós, édes mindegy, ha hirtelen ennénk valamit jól jön.:)

      Törlés
  2. Ma en is sutok, csak diosat.Jol nez ki!:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése