Ahogy elnézem az

ország minden pontján a szállodák, apartmanok és egyéb vendéglátásra alkalmas helyek foglalását jó lesz ha igyekszünk nyárra lefoglalni valamit. A fene se gondolta volna, hogy már ilyen sokan előre gondolkoztak. A kérdés már csak az, hogy mi legyen az úti cél? A gyerek ismét tenger partra vágyik, férjem általában Balatonra szavaz, de legalább tó legyen, nekem meg olyan mindegy csak magammal vihessek egy két könyvet vagy az olvasómat. Szóval az összhang teljes. :) Ezen gondolkodom és akkor végre Ezt is meglehetne nézni. Mondjuk röhej, hogy a tenger közelebb van...

Megjegyzések

1. Gyönyörű az a hely! Nem fogjátok megbánni ha elmentek! Mi imádtuk. :)
    A nyaralás nálunk is hasonló. Párom Balatonra szavaz mindig, de én szívesen elmennék bárhová.
    Örülünk, ha sikerül egyáltalán bármi is. :)

2. Nálunk épp a férjem nem hajlandó a Balatonra menni.Bár abban egyetértés van,hogy gyönyörű,de a strandjaival nincs kibékülve.De amiért én sem mennék nyáron több napra az az időjárás.Jóelőre kell foglani főszezonra,aztán meglehet,hogy rossz időt húznánk ki.
    Mi a tengerpartot választanánk idén is,de anyagi megfontolásból még várunk vele.Országon belül már rengeteg felé voltunk,s megyünk is.Szegedre rendszeresen,a többi helyekre meg tavasszal vagy ősszel.Az Őrségbe például minden májusban ellátogatunk,akárcsak egy napra is.Nekem az a legigazibb tavasz,ami ott vár:)
    A vendégházunk révén viszont azt tapasztalom,hogy a nyári foglalások csúcsidőszaka a március-április,úgyhogy szerintem akkor is fogtok találni szállást,ha még gondolkoztok egy ideig.

1. Biztosan találnék, de tapasztalat, hogy a jobb helyeket (és itt ne a sok csillagos dolgokra gondolj, csak a nem festésre szoruló, nem leharcolt, tiszta és csendes helyen lévőre) már előre lefoglalják. Na igen, sajnos az időt nézve nem tudok előre látni, de mi általában itthon augusztusban mentünk, mindig úgy hogy aug.20 bele essen és eddig az az időszak mindig bejött. Koppkopp.:)

2. A vendégházatok gyönyörű! Ha ismerőseim közül valaki Szegedre menne nyaralni, ajánlani fogom.:)

3. A sokcsillagos nekünk sem cél,és nemcsak az ára miatt.
      Úgy legyen idén is,koppkopp:)))

Tihanyban szoktunk régebben pár napot eltölteni.Igaz,hogy tetőtériek a szobák,apartmanok,de rendkívüli tisztaság vár.Én mindig megszagolom az ágyneműt ha valahova megérkezünk.Volt már,hogy továbbálltunk...És a tihanyi yacht-kikötő strandja,még a férjemnek is tetszik.Ha érdekel előkeresem a szállás nevét.

Köszönöm,aranyos vagy:))

4. Tihany érdekel, nagyon kedves vagy, ha előkeresed, Köszi!!

3. Ha itthon terveztek nyaralást, pihenést, akkor valóban érdemes minél hamarabb foglalni, mert az előfoglalási akciók nem elhanyagolható tételek. Mi itt találtunk: http://redir.ec/eloreolcsobb Balcsi környéke lesz.