Éjjel álmomban

volt káposztás hasé :O :O :O, meg a kolléganőim, a férjem, a fiam, kert, nyaralás, autó szerelés, hólapátolás...és még egy csomó minden, így egyben. A történetre már nem emlékszem, hogy mi volt. Ez az összevisszaság tuti, hogy a futásom, illetve a nem futásom miatt van. Már egy hete nem voltam, torokfájás, nátha miatt és mivel eléggé fúj a szél és én csak a számon tudok levegőt venni nem kockáztattam. 

Szerintem futás elvonási tünetem van, azért volt ez a katyvasz éjjel a fejemben :S

Ezt pedig mindenkinek meg kell néznie! Szánj rá időt! Én jól kibőgtem magam amíg megnéztem.





Megjegyzések

  1. Imádom ezt a videót. Sokszor megnéztük a lányommal is, hogy megértse- ha valamit akar az ember, akkor azt el is tudja érni. Nem gondolkodtál egy futópad beszerzésén?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még nem láttam ezt a videot, de még mindig a hatása alatt állok. Hát, nagyon jó lenne egy futópad, de a rendes, elektromos az nagyon nagyon drága sajnos:( Ha nem lennék beteg mennék hóban is, kivéve az ónos esőt. A hideg nem zavar, futottam én eddig is a hó meg a szél nem volt akadály, de a nátha miatt nem merek. Viszont, ma reggelre már egészen jól vagyok:)

      Törlés
    2. Ma esetleg korcsolyázni mehetnél:-)

      Törlés
    3. Gyerekkoromban szerettem :)

      Törlés
  2. Az ember csak nyöszörög néha kis bajok miatt vagy lustaságában( magamról írok most).Ránézve erre a fiatal emberre nyugodtan csendben maradhatunk, mert igazán semmi bajunk nincs hozzá képest, ő mégis mekkora erővel él és teljesít!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van Éva. Ilyenkor gondolkodunk csak el igazán.

      Törlés

Megjegyzés küldése