Ne hogy

azt gondoljátok, hogy nincs kedvem írni. De van csak éppen azt fejben teszem. Abban nagyon jó vagyok, ezerféle gondolatom van és mindig megfogadom, hogy leírom, mert ez biztos tetszene nektek aztán valahogy még sem jutok ide. Mert éppen mindig akad valami más dolgom. Most éppen készülök futni. Mert hogy az is van ám még, akkor is ha nem írok róla. Úgy hogy a gondolatok megint eltolódnak későbbre. Amúgy észrevettétek, hogy itt a tavasz? A nappalok melegebbek és világosabbak és a madarak is máshogy csiripelnek. Az okosok azt mondják nem is lesz már tél, ez most már így marad. Így legyen.

Megjegyzések

  1. A fejben írásban én is jó vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régebben sokkal jobban ment, lehet öregszem :)

      Törlés
  2. Legyen is már tavasz, menni akarok futni, én most fogom kezdeni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá, drukkolok a futáshoz! 3 hét kitartás, utána már hiányozni fog!!

      Törlés
  3. Nekem főleg éjjel jönnek, ha nem tudok aludni, meg is fogalmazom, s reggelre elfelejtem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan sokszor felkeltem éjjel írni, most meg képtelen vagyok rá. Igaz, mióta a férjem nincs itthon, december eleje fél ötkor kelek mindennap, hogy mindennel végezzek és úgy induljunk el reggel, talán már elfáradtam.

      Törlés
  4. Fejbem iras allandoan megy..a tavaszt meg keresem Tami:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem nálad is hamar beköszönt már :) Itt már talán az van..

      Törlés

Megjegyzés küldése