Alakul a

tavasz. :) Ma reggel miután a gyereket elvittem iskolába a kocsimat vittem szerelőhöz. Kiderült, hogy a japán autóknak is van hátrányuk az alkatrész beszerzése elég körülményes, de azért sikerült remélem jó is lesz most már, elég régóta jártam vele úgy, hogy nem tudtam ekkora a baj. Hiába na, még is csak női sofőr vagyok, nyomom a gázt ész nélkül....Na mindegy, ez is letudva. Nyolcra vittem, 11-re lett kész gondolkodtam, hogy bemegyek még is csak dolgozni, de aztán olyan szépen és melegen sütött a nap, hogy inkább hazajöttem. Felforgattam a házat, kivittem a szőnyegeket, felmostam mindent, ablakokat pucoltam, ágyneműt cseréltem, ágytakarót mostam és még az első kertet is rendbe tudtam rakni, lenyírtam végre a füvet, alakul a kint is. :) Délután háromra végeztem úgy, hogy még enni se álltam meg, ha belelendülök nem akarom abba hagyni. Főleg, hogy ennyire jó idő volt, szinte már inkább április közepére hasonlított. Mikor végeztem mentem a suliba, Kiskorú hazafele fagyit kapott én meg vettem pár futó árvácskát, amit holnap fogok elültetni, mert holnap jön az ismerősünk, aki minden évben tavasszal megmetszi a gyümölcsfákat, de csak délelőtt ér rá, így holnap is itthon leszek és akkor betudom fejezni a kinti dolgokat. Hátul a gyümölcsösben is le kell nyírni a füvet és szeretnék végre egy két dolgot is elvetni, ültetni. Ha nincs itthon a gyerek ez sokkal gyorsabban megy, nincs időhöz, ebédhez, nyávogáshoz kötve. :) Remélem a hétvégére beígért hó elkerül minket. :(

Alakul :) A nyugágyba még nem volt időm beleülni, de nem bírtam ki, hogy ne rakjam ki őket.



Megjegyzések

  1. De szép az udvarotok! Jó nagy! Minden olyan melegséget áraszt! :)

    VálaszTörlés
  2. De ari vagy, köszi.:) Majd ha minden elkezd virágozni rakok fel képeket, akkor az igazi.:) Alig várom már.

    VálaszTörlés
  3. Mi is ezen törtük a fejünket, kitegyük-e az asztalt a székekkel? Teraszokon, figyeltem a buszból már kint van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegyétek, hátha ezzel is elűzitek a beígért rossz időt. Bár csak átmeneti lesz,egy napos utána ismét jó idő.:)

      Törlés
  4. Én is szinte egész nap kint voltam. Jó volt ♥

    VálaszTörlés
  5. :) Érkezik a tavaszkedvelők ideje.

    VálaszTörlés
  6. Ma egy kicsit ülj is bele a nyugágyba! Szép hétvégét!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése