Alakul

a kint. Tegnap is itthon voltam, a gyümölcsfák végre túl vannak a metszésen. Ágakat hordtam, füvet nyírtam. Reggel fél tíztől fél háromig be sem jöttem. Aztán mentem a suliba a gyerekért, közben még vettem virágokat, nemesített százszorszépeket. Ma ezeket fogom elültetni, a málnát kell még rendbe rakni és végre elvetem a retket, zöldséget, répát, kaprot és amit még lehet. Most így állok:


az oszlop marad a többi kibontásra kerül és itt lesz egy nagy terasz, remélhetőleg nyárra. van itt még mit csinálni...

kút mellé egy kis tó kerül


gyerek játszóházát is fel kell újítani, festeni, deszkát cserélni, zárttá tenni

egy két nap és virágba borul


saláta, snidling, rebarbara



egyre több fa virágzik



a régi hinta helyére filagória kerül

a rózsák is megmetszve


Megjegyzések

  1. :) Ügyes.
    És valamivel előrébb vagytok virágzás terén. ( mondjuk, ezt mindig is tudtuk, átvitt értelemben is .)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon lendületes vagy. Szépen haladsz.

    VálaszTörlés
  3. Milyen szépek a virágaid. ...és már látom, hogy irigylésre méltó lesz az udvarotok, a ház, a nagy terasz és minden... Csoda hangulatos lesz - igazából már most is az...
    Jó munkát Neked mára is! :)

    VálaszTörlés
  4. Jól belehúztál! Irigylem a fiadat a házáért. S elnézve a fotókat jóval előttünk jártok!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szep rendezett a kerted! biztosan sok munka van benne, de megeri:)

    VálaszTörlés
  6. Látom, itt is a "fűben" vannak a gyümölcsfák. A felét én is így gondoltam ki, apu teljesen idiótának nézett emiatt. Szerintem teljesen természetes.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése