Kockás és csíkos

Van nekünk egy régi ülőgarnitúránk, amit jó lenne már felfrissíteni, áthúzatni. Kidobni nem akarom, ahhoz túl jó, semmi baja csak régi, már nem tetszik a színe, a kinézete. Újat venni sincs kedvem, bár nem tudom a kárpitosi munka és az anyag mennyibe kerülne csak sejtem, hogy nem sokkal lenne olcsóbb mint másikat venni. De szeretem ezt, kényelmes és semmi baja azon kívül, hogy jó lenne, ha más színe lenne most már, kicsit frissebb, kicsit harsányabb (most világos barnás) kicsit színesebb. Tehát a célnak megfelel csak rá kellene szánnom az időt (erre is) , hogy utána járjak milyen anyagokat, hol és mennyiért kapok és találni egy jó kárpitost, aki nem több hónap alatt készíti el és viszonylag rendes áron dolgozik. Ilyeneket eltudnék képzelni nálunk, mert nagyon tetszik és régóta foglalkoztat a dolog, hogy kockás vagy csíkos. Esetleg egyik ilyen, másik olyan...





 
 
 


 






képek: pinterest

Megjegyzések

  1. Nagyon jók ezek a kockás/csíkos húzatók csak az a baj ha az ember megcsináltatja és kimegy a divatból akkor újra kell húzatni. Azért már lecsengőbe van ez a divat inkább a díszpárnákra húznám mert azt könnyebb cserélni. Lakásba azért nem tenném be de egy szép nagy teraszon eltudom képzelni.

    VálaszTörlés
  2. Engem nem érdekel a divat, mert nem az alapján rendezem be a lakásom meg nem az alapján veszek ruhát, hanem hogy hozzám mi passzol és mit szeretek.:) A divat számomra csak majmolása annak, amit valaki kitalált. A divat majmolása sosem egyéniséget szül, hanem tömegcikket, "tömeg embereket." :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Divatból sosem vettem meg semmit, nem is fogok :)

      Törlés
    2. ezzel nem értek egyet...a futó órád is egy divat cikk,én sem veszek a lakásba divatból semmit hanem az ízlésemnek megfelelően rendezem be,viszont a ruháim a divatnak megfelelően választom ki a koromhoz igazodva. :)

      Törlés
  3. :) a sokszínű csíkosba teljesen beleestem! Egyébként a többi is nagyon jó, talán a fodrost nem "kérném", de a többiből nem is tudnék választani, mert mindegyik tetszik....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sokszínű nekem is egyik kedvencem.:)

      Törlés
  4. A futó órám nem divatból van, hanem a futáshoz kell. A garmin termékek sport termékek számomra legalább is. Ha divatból vettem volna egy órát, akkor semmiképp nem futóórát vettem volna, amúgy nincs is órám, mióta mobilom van, ja a mobilom 10 éves, nem ipod, nem okos telefon semmire nem képes csak telefonálni lehet vele és smst küldeni. A ruháimat nem divat szerint, hanem izlésem szerint válogatom.

    VálaszTörlés
  5. Ifjú lányként varrtam kockás huzatot a fotelomra, olcsóbb, mint áthuzatni és mosható. :)
    Ha levehető ülőpárnákból áll a kanapé, még könnyebb megoldani pár óra alatt és játékos lesz az eredeti anyaggal kombinálva.
    Kicsiház bloggernél van pár írás sk kárpitozásról is. ;)
    De én a változatos párnák, plédek híve vagyok, minden évszakban lecserélem, néha varrok, kötök hozzá újakat. :))
    Majd fotózd le, ha megvan! :)

    VálaszTörlés
  6. Tami, én is úgy gondolkodom, ahogy te. Ne divatos legyen, hanem ami az enyém. Van egy sarokgarnitúrám, 20 éves, megkérdeztem kárpitost mennyiért húzná át. Ez ugyebár anyagfüggő is, de mint amikor vettem, tehát 100-120 ezer Ft lenne. Ez kb. ár, ennyiért már újat is vehetnék. Más kérdés a mostani anyagok kibírnak-e majd 20 évet? A gyerekeim kockás huzatot varrattak holland (újrahasznosított) ülőgarnitúrára, ahogy a fenti megjegyzésben is írták, jó lett. Ha találok fotót majd elküldöm. A házatokhoz egy kockás nagyon illene, szerintem.

    VálaszTörlés
  7. En is a kockasra szavaznek! igy latatlanban:)

    VálaszTörlés
  8. A piros kockas nagyon huhaaaa. Meg a mindenszinu. :) szepek nagyon.

    VálaszTörlés
  9. A piros kockas nagyon huhaaaa. Meg a mindenszinu. :) szepek nagyon.

    VálaszTörlés
  10. Anno volt az Ikeában kockás huzatos kanapé és fotel. A fél karomat odaadtam volna érte, de a férjem folyamatosan megvétózta, így nem az lett. Máig bánom, már nem lehet kapni azt a huzatot. Úgyhogy hajrá, legyen kockás. Annyira kedves. :o)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése