Oscar...

Negyedszer sem kapta meg. :( Miért???


kép: internet



Megjegyzések

  1. Mert azon a kontinensen sem a rátermettség,vagy a tehetség sokkal inkább az érdek és a lobbi a döntő tényező.És ez alól Hollywood sem kivétel.Legalábbis szerintem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szurkoltam neki. Mondjuk Matthew McConaughey is nagyot alakított. De mennyire rossza lehet 4 jelölésből egyet sem nyerni. Rajta kívül sokan vannak még így..

    VálaszTörlés
  3. Sosem kedveltem őt, míg pár napja nem láttam egy korai filmjét. Akkor kedveltem meg.

    VálaszTörlés
  4. Fiatalabb korában annyira én sem, amolyan már megint itt van egy szőke szép fiú tipusban gondolkodtam. Aztán ahogy idősödött az ember rájött, hogy nagyon nagy színész. A Téglában nagyon nagyot alakított és ne feledjük el, hogy a Gilbert Grape szerepéért már egyszer Oscarra jelölték, pedig akkor még gyerek volt.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése