Sütök főzök

Juhtúrós pogácsát csináltam még a hét végén.

Recept:

12,5 dkg juhtúró
25 dkg túró
ízlés szerint só (én jó sósan szeretem)
25 dkg kókuszzsír
annyi liszt, (bio teljes kiörlésű fehér tönköly lisztet használtam) hogy lágy tésztát kapjunk.
 

Jól összegyúrtam, kinyújtottam. Megkentem pici kókuszzsírral és ráreszeltem házi készítésű medvehagymás sajtot. Az egészet felcsavartam, mint egy bejglit és ismét kinyújtottam ujjnyi vastagra. Tetejét megkentem tojással, majd az egészre ismét ráreszeltem medvehagymás sajtot. Szép pirosra sütöttem. 


nem gasztro fénykép, ez látszik :)



Megjegyzések

  1. Látom a bútorod, kockás, barna drapp részemről szenzációs lenne, s illene is hozzá. Kedvelem az ilyen garnítúrákat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is. A képek között amit felraktam van drapp is, nagyon szép:)

      Törlés
  2. Hm, de jól hangzik! Olyan rossz, hogy itt csak nagyon nehezen lehet túróhoz jutni!
    Leírom azért, otthon megcsinálom! :)
    Köszönöm a receptet! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése