Akkor inkább így...

mert ez annyira találó a tegnapi nap után.


Megjegyzések

  1. Nagyon találó! A választási bejegyzésed nem lehet megnyitni !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Nem lehet, mert az kitöröltem, forrt bennem az indulat. Jobb ez így. :)

      Törlés
  2. Azt hiszem bennem veled együtt forr. Egy kérdést akartam feltenni bejegyzés gyanánt, de Katalin már kifejtette.

    VálaszTörlés
  3. Azzal a bejegyzéseddel is egyetértek,már amennyit el lehet belőle olvasni.Így érzem magam is,bár indulat az nincs bennem.Már eljutottam oda,hogy megteszem a dolgom,de amin nem tudok változtatni azon nem idegesítem magam.És amit nálunk megengednek maguknak a politikusok,azok nagy része alkotmányos országokban bűncselekmény.
    Férjem idézi gyakran,hogy a népnek kenyér kell és cirkusz.És mivel az előbbinek híjján vagyunk lassan,így az utóbbival tudnak csak szolgálni.Viszont cserébe legalább ők jól élnek.A mi kárunkra.

    VálaszTörlés
  4. Hát lányok, holnapra majd kialusszuk. :) Talán...

    VálaszTörlés
  5. Nekem az előző is tetszett. Olyan emberi volt. Tedd vissza nyugodtan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemtom, mert kitöröltem :P De soha többet nem törlöm a véleményem és punktum :)

      Törlés
  6. Sajnos csak most értem ide. Érdekelt volna a véleményed! Nem lehetne vissza tenni?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése