Na most akkor

nem teljesen vagyok normális. Jelentkeztem versenyre. Futó. Másfél órás lesz. Augusztusban, elvileg a legmelegebb hónapban. Már most izgulok is rendesen. Itt vagyok egyébként.:)

http://futohetvege.hu/administrator/registration/comp_list.php?race_id=35


Megjegyzések

  1. Én így írtam volna: Büszke vagyok magamra, mert... s büszke is lehetsz4

    VálaszTörlés
  2. Remélem az elsők között leszel... én drukkolok...

    VálaszTörlés
  3. Köszi előre is :) Büszke majd akkor leszek, ha megcsináltam. Addig csak remélem hogy minden rendben lesz.:)

    VálaszTörlés
  4. Megértem..:) A versenyzés, versenyekre készülődés olyan jó. :) Én is fogok versenyezni senior judo bajnokságokon...Miért ne? Legalább van motiváció. :)

    VálaszTörlés
  5. Hogy én hogy tisztellek érte! Hogy képes vagy rá, és csinálod is.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése