Ma reggel

elmentem futni, végre az idő is engedte. Pont az én időjárásom volt, nem sütött a nap, hűvös volt jó volt. 1 óra 30 perc alatt futottam 12 km-t. Már reménykedem, hogy augusztusban menni fog a versenyen ez. Kellemesen elfáradtam, bár az utolsó 1km azért elég húzós volt. De majd lesz jobb is, most elégedett vagyok. Jó volt már futni az időjárás miatt napokig nem lehetett. A hideg nem zavar,  a kis eső sem, de a jég és a szélben repülő faágak azért nem kellemesek. 

Aztán nekiálltam főzni, így mondjuk minden eltolódott, fél négykor ebédeltünk de ennyi most járt nekem is. Gulyásleves és palacsinta volt, két palacsintát én is engedélyeztem magamnak. Most megy a mosógép, teregetek, összekapom a lakást és utána megnézem a Forrest Gumpot. Kiskorúéknál pénteken volt anyák napja és ebből a filmből volt a zene és akkor rájöttem, hogy régen láttam, futnak is benne, szóval ez most pont jó lesz. :) 

Ma már nem esik, holnapra már egész jó időt mondanak, persze hiszem ha látom. Sajnos nem tudom mennyi minden lesz a kertben, lesz e egyáltalán valami ennyi eső miatt. :/ Gyanítom a cseresznyék kifognak repedni, sajnos az eprek az a pár amit találtam teljesen víz ízűek. Ha pedig a jövő héten 30 fok lesz, ahogy olvastam, akkor a nagy párában és melegben minden elkezd majd rohadni. Szerintem van amit újból kell majd vetni, mert még ki sem kelt, a földben rohadt el a mag. Nem volt túlságosan jó ez a sok eső, de mi legalább nem áztunk el, nem lakunk árvízi területen, örüljünk. Megyek, mert lejárt a mosógép. Szép hétvégét mindenkinek. (közben kisütött a nap, már nem is tudom mikor láttam utoljára)

Megjegyzések

  1. Én tegnap már kimentem gyalogolni,amíg nem értem az erdősáv védelmébe addig azt hittem egyszer-egyszer,hogy felborít a szél.De onnantól nagyon jólesett.
    Menni fog,már most is megy,és augusztusig még van idő:)))Csak vigyázz,nehogy annyira belegyere mint Forrest:)))

    VálaszTörlés
  2. Annyira nem jövök bele szerintem :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése