Reggel ötkor

keltem, gyors kávézás, öltözés és hatkor már futottam. Igaz csak 4 km lett a vége, nem így terveztem, de mindegy ez is nagyon jó volt. Egészen más így kezdeni a napot csak az első 5-10 perc nehéz, amíg felkelek. Végre igazi meleg napok jönnek, az ablakok otthon kinyitva, melegítsék a házat. Jó lenne, ha már ilyen maradna, eső nem is kell akár 3-4 hétig sem , úgy is leesett egy hónapnyi adag. A kertet tegnap ismét végig néztem, sajnos nem sok gyümölcs lesz, cseresznye szinte biztos, hogy nem fog megmaradni, repedt és már most rohad. Az eperben még reménykedem, óriásira nőttek és talán a héten elkezd beérni. Tavaly ilyenkor már rengeteg volt.

Ami bosszantó, hogy ne legyen minden jó valószínű mosógépet kell néznünk, ugyan is ami van megmakacsolta magát. Valahogy kicsipkedi a ruhákat. A gyerek pólóján vettem észre először, hogy van rajta egy apró luk. Olyan, mint amikor az olló hegyével belecsípünk az anyagba. Aztán a következő mosásnál ismét két póló, aztán megint. Összesen ha jól emlékszem 5 pólónál sikerült ez, hol elől, hol az ujján, hol hátul .:/ Nagyon bosszantó, mivel most vettem direkt nyárra és szinte vadi újak voltak. Tegnap megvarrtam őket, de ez azért nem az igazi. Nagyon mérges vagyok, nem várt kiadás ismét. :( Van valakinek ilyen tapasztalata mosógéppel? Neten is olvastam, hogy esetleg a gumi kinyúlik, öregszik és beszorul a ruha, akkor történhet ilyen, de megnéztem nem találtam rossznak. Viszont az új gumi 15ezer lenne és akkor még nem is biztos, hogy ez a baja. Végig tapogattam, nem találtam semmit benne, ami ezt okozhatná. Szóval nézegettem mosógépet és talán ő lesz az, sok mindent tud. AEG L61060TLE a típusa, esetleg van vagy volt már valakinek ilyen? Sok mindent tud, árban sem rossz és a neten 20ezerrel olcsóbban találtam, mint boltban.
Akkor sincs kedvem kidobni ennyi pénzt. :(:(:(

AEG márka

Megjegyzések

  1. Én úgy mosok talán egy éve, hogy állandóan nézem a gépet mikor centriz, vagy, lekapcsolom a legkisebb fokozatra, 400 ra, és akkor nem tépi szét a ruhát, mert alig négy éves a mosógép mégis már több mint egy éve el van öregedve a gumi, és bekapja a ruhát, szó szerint széttépi, először nekem is csak pöttyök voltak. Na megint nem fogok venni majd elöltöltőset..De még működik így, hogy a centrizéssel vacakolok. Mostam hálóban is, de ennyi mennyiséget nem lehet gazdaságosan abba mosni. Én is néztem gumit, nagyon drága..:-(

    VálaszTörlés
  2. Drága igen:(:( Nekem most jött elő, pedig a gép nekem sem régi. Lehet, hogy nem rendeltetésszerűen használtam?? :) Vagy nagyon megtömtem ruhával....Soha többet elöltöltős.:( Ez most nagyon rosszkor jött.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése