A tegnapi nap

bosszúsága lassan elszáll, próbálom kitörölni emlékezetemből a blogom mögötti minden rossz megjegyzést, amit nem ide írt valaki. Volt már rá példa, hogy másokat is megbántott már stílusával az sem tetszett. Reagálásomat már nem találom, de nem is baj, vesszen az is a múltba, mint ahogy a számomra ismeretlen volt ismerős is. Sosem láttam, sosem látott, sosem beszéltünk, sosem ismert meg és sosem fog már. Előre nézek és azzal foglalkozom, amivel eddig is. Magamat adom kisebb nagyon sikerekkel. 

Ui.: Elég sok ideig elkerültek a negatív dolgok a blogon. Lám ezt is megértem, hogy átmentem a kereszttűzön. :)

Olvassunk inkább egy kis Frances Mayes blogot. :)

http://www.francesmayesbooks.com/2014/06/09/summer-and-italy/

Megjegyzések

  1. Nem ismerem azt hogy mivel bántottak meg, de sajnos nekem is volt kellemetlen tapasztalatom. Nem szabad idegeskedni ezen most utólag én is csak ezt tudom mondani! ( Akkor engem is nagyon bántott a dolog , fájt!) Sajnos nem vagyunk egyformák. Szép estét kívánok Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vége, már nem gond. A rossz dolgokat próbálom kiiktatni, kifutom magamból a mérgeket. :)

      Törlés
  2. I do not know if it's just me or if everyone else experiencing
    issues with your blog. It looks like some of the written text within your content are running
    off the screen. Can somebody else please comment and let me know if this is happening to them too?
    This might be a issue with my web browser because I've had this
    happen previously. Thanks

    Here is my page - repossessed cars for sale in ma (http://www.test11a.cziu.info)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése