Kérdés

Nálatok sem látszanak a blogok? Az olvasnivalók listája alatt vannak a kedvelt blogok balra. Jobbra pedig lehozta eddig az új bejegyzéseket. Most mindig csak egy látszik. :/ Nem látom kik írtak a blogokba, egyenként kell megnéznem. Ez a hiba másnál is felmerült már?

Megjegyzések

  1. Igen, sajnos nálam is ugyanez a helyzet! Nem tudom, most mit kell tenni?

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nálam is hasonló a helyzet! Nem nagyon tetszik !

    VálaszTörlés
  3. Én sem tudom sajnos :( Remélem valami technikai hiba a blogspoton és előbb utóbb kijavítják. Kicsit megnyugodtam, hogy nem én rontottam el valamit.

    VálaszTörlés
  4. Helyzet ugyanez!nálam is! Már piszkálgattam, de olvasva a kommenteket abbahagyom, mert ezek szerint a hiba nem az én "készülékemben" van.Nehogy valamit végleg elpiszkáljak nagy igyekezetemben.

    VálaszTörlés
  5. A hiba a bloggernél van, nálam hetek óta hol működik, hol nem. :)

    VálaszTörlés
  6. Néhány napja nlam is ugyanez a helyzet, de most rendben van. Remélem nálad és a többieknél is.

    VálaszTörlés
  7. Probléma megoldva! Halleluja! :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése