Amikor.... / Blog ajánló /

ennyire semmilyen kedvem nincs, mint mostanában sokszor olvasok Mártától valamit. Újra és újra és újra...Márta jó mindenre. Jó a rossz kedv ellen,  jó ha jó kedvem van, akkor is ha éppen nincs más dolgom, jót tesz a léleknek. Mindig segít, hogy ne lássam olyan borúsan a dolgokat, választ ad kimondatlan kérdésekre, megoldásokat találok fájdalmakra, gyógyír. Mostanában nincs olyan nap, hogy ne olvassam el tőle ezt :

"Fontosak a leglehangolóbb helyzetben is felcsillanó pillanatok, egy-egy nem mindennapi gesztus tőlem vagy tőled vagy valakitől, akiből ki sem néztem volna. Ezen pillanatokat én észreveszem, megbecsülöm és összekötöm: egyik ponttól a másikig, fonallá sodrom, gombolyaggá gombolyítom, s ha elég hosszú lesz, meleg sálat kötök belőle az egész világnak - majd mire lehull az első hó, s megfagynak odakint az elhervadt virágok."  /Prodan Márta Szösszenetek blog írójától/

Hát nem csodálatos? Számtalan hasonló gondolatot olvashattok ti is, ha benéztek hozzá. Szerintem nem fogtok hamar szabadulni. :)

Olvassatok ti is mindennap Mártát. :)


Megjegyzések

  1. Nagyon szépen ír. Beleolvastam és úgy érzem, hasonló lehet az ő világa az enyémhez. Köszi az ajánlást ♥

    VálaszTörlés
  2. ÜDVAKLUBBAN!!:)))))
    Valóban úgy van, ahogy írtad, én is (meg szerintem a fél világ...a másik fele még csak azért nem, mert nem hallottak róla) nagy rajongója vagyok:))mintha minden posztja arról szólna, hogy vigaszt és reményt adjon a háborgó világban,
    varázslatos, hogy alig mond valami személyest, mégis "minthajóismerős"-nek érezzük ha elolvassuk...(talán mert csak jókat ír, még akkor is, ha mérges, vagy fáradt, vagy bántották, vagy tudomisén:))))
    sokszor unszoljuk, hogy adj ki könyvben a blogját, mert elévülhetetlen dolgokat ír

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon jó lenne a gondolatait egy könyv formájában is olvasni, a gyönyörű képei kíséretében.

      Törlés
    2. Olyan sokszor mondtuk már neki! Már azon gondolkodom, hogy elküldöm egy kiadónak a blogja címét, hátha...persze csak az engedélyével.:)

      Törlés
    3. Mindig jókat, mindig "helyre tudja rakni az embert." :)

      Törlés
  3. Én is nagyon szeretem Őt, már régóta olvasom, nagyon érdekesek, sajátosak és különlegesek az írásai, jó elidőzni nála :) .... (Nézd el nekem, még talán Neked sem írtam, pedig téged is rendszeresen és régóta olvaslak és kedvellek :) ) Szép napot Neked: Vivien...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kezdetektől olvasgatom, időnként jól meg is könnyezem amiket ír. Jó, hogy van nekünk. :) Azt, hogy engem is olvasol, megköszönöm! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése