Pár kép innen onnan






A nyaralásnak vége, de nagyon jó volt. Jó időt fogtunk ki, ragyogó napsütést, talán túlságosan is meleg volt már. Nem volt tömeg, állítólag július 10 után indul be a szezon, nekünk ez így volt most jó. Én elvagyok a tömeg nélkül. Kevés a külföldi turista, talán a VB miatt, talán másfele indultak el idén. Leginkább Cseh vendégek vannak. Szépül Balaton környéke, akkor is térköveztek, virágokat ültettek  sok helyen, mikor ott voltunk. Tele van levendulával minden, gyönyörű volt. Nincs szúnyog, viszont siklót sokat láttunk, még a vízben is az orrunk előtt úszott el egy kettő. Na ettől megkímélhettek volna engem, látni sem szeretem őket. Jókat ettünk, finom édes dinnyét is találtunk, lángosoztunk (enélkül nincs strand) és még futottam is. Kiskorú közben 11 éves lett, idén nem volt nagy ünneplés, mert előző nap délután értünk haza, de így is volt meglepetés és torta. Jövő héten már dolgozom, pedig de mennyire szívesen maradnék még itthon. 5 nap alatt fejünkre nőtt a kert, elfoglalták a lakást a pókok, lenne mit csinálni kint is bent is, ha jó idő lenne még most is.

Megjegyzések

  1. Jó olvasni, hogy minden úgy sikerült ahogy eltervezted. Ritka kincs ez manapság. Jók lettek a képek.

    VálaszTörlés
  2. Csak az idő legyen jó mindig a többi úgy is adja magát, nem igaz? :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jok a kepek! Utolag is Boldog Szulinapot!:) Tpvabbi szep napokat Nektek!

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Köszönjük :) Neked is kedves Ágnes:)

      Törlés
  5. Remek srácod van! A múltkori fotóidhoz ismét olvasom a Napsütőtte Toszcanát...

    VálaszTörlés
  6. Jól látom, az utolsó fotó otthon készült?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a fiam nevében is :) Kicsit most kinyílt a szája, kamaszodik elég nehéz vele.:) Az utolsó fotó már igen, otthon. Sajnos nem volt nagy szülinap, mert előző nap későn értünk haza, még jó hogy pár hónapja vettem egy doboz legot és eldugtam, tortáért pedig úgy rohantam el korán reggel, sütni már nem volt időm és rendelni már nem akartam Balatonról. A terasz még mindig háromnegyedig van kész, lapozás hiányzik és virágokat a jövő héten tudok még nézni, mit lehetne ültetni . Itt ott még vakolni kell a falat, hát most ez egy ilyen időszak nálunk, sok minden összejött sajnos és valahogy a lendület is kezd elfogyni talán...néha elegünk van a felfordulásból. :/

      Törlés

Megjegyzés küldése