Arról meg nem is

írtam, hogy vasárnap voltam életem első versenyén. Lefutottam 1,5 órát. Összesen 11,5 km lett. Nem a legjobb, mert 12-13 km volt tervben, de örülök, hogy idáig eljutottam és lesz ez még jobb is. Csak egyszer sétáltam bele, az is kb. 5-10 méter, az elejét meg kicsit elfutottam , de alakul ez azért. Hétvégén Pécsen a pogányi reptéren lesz este 8-kor kivilágított kifutópályán félmaraton futás. Na az lesz a következő. Igaz, még párban futjuk , de akkor is. Remélem jól fog elsülni az is. :)


a befutóérem

Megjegyzések

  1. Gratulálok! :-) Én még csak ott tartok, hogy egyre kisebb körben kerülgetem a futócipőt...

    VálaszTörlés
  2. Gratulalok! a kovetkezohoz is sok sikert!:) szep az erem.

    VálaszTörlés
  3. Tami, gratulalok en is az eredmenyedhez de meg inkabb az akaraterödhöz!

    VálaszTörlés
  4. Köszi csajok. Szépen elírtam, de javítottam 12-13 km-t szerettem volna futni, de 11,5km lett belőle. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése