Pár kép...


így áll most és még mindig nincs kész.:)


van aki nagyon élvezi a nyarat :)

Megjegyzések

  1. Az a terasz...hűűha, de jól néz ki! Csoda hangulatos!

    VálaszTörlés
  2. Az utolsó fotó nélkül ez a beszámoló nem lett volna teljes (kacsintó szmájli ide). Tetszik a téglalépcső is, s a bejövő zöld hangulat nagyon megnyugtató. Ügyes mestered van!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. Sajnos a mester ismét nincs itthon, szeptemberig várni kell a folytatásra. Még a lépcső sincs teljesen kész, mert annak a kis betonrésznek is el kell tűnnie, oda is tégla kerül majd. Szerintem soha nem lesz itt kész semmi :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép barátságos a házatok és a kert is! Természetesen a cicával együtt!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon vártam már ezeket a képeket és nem csalódtam. Csodásat alkottatok ♥

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik nekem is, elöben is szivesen megneznem.
    Puszillak Benneteket! Vali

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen. Vali én meg szeretném, ha egyszer eljönnél ide is! Anyu mondta, hogy voltatok de mire én megtudtam már el is mentetek. :/ Puszillak én is :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése