Semmi

sem történik igazán, mennek a napok. Ha minden igaz, akkor 67 nap van karácsonyig, ami hihetetlen mintha nem is lett volna nyár. Ami majd lesz és ami már volt felborult a sorrend, így jutott eszembe, de már így marad.

1. Jövőre még is csak lesz egy - remélhetőleg végső - nagy átépítésünk a házon. Nappali, konyha, spájz, fürdő szétbombázása, egybenyitások spájz nem lesz ott, ahol van, helyette végre lesz egy számomra hatalmas konyha, U alakú konyhabútorokkal, ahova végre kikerülhetnek majd a gépek és átkerülhet a mosógép a fürdőből, valamint végre mosogatógép is lehet. A konyhát csak egy félig felépített bontott téglás fal fogja elválasztani a nappalitól. Ami a legnagyobb munka lesz a plafon kibontása, megemelése és gerendássá építése. De nem bánom, most lelkes vagyok 2 hónap alatt remélem végzünk. Minden új lesz, kád, mosdó, csempék. Új bútorok, letisztult színek. Remélem. Jó lesz, érzem. Jónak kell lennie.


Ilyesmikben gondolkodom

2. Nem futottam már lassan egy hónapja. Nem jutott rá időm, elkezdődött az iskola, férjem sem volt itthon, beteg lettem. DE ma már megyek, remélem még menni fog. Nem tervezek sokat, szeretném ha élvezném is megint. Tudjátok, Ultrabalaton!

Igen, szerintem is ezért fogom.

3. Voltunk Zalakaroson pár napig, nagyon jó volt. Jó idő, finom ételek, fürdőzés.


Aki reggel kilenckor bement a vízbe és délután ötkor jött ki :)

4. Úgy néz ki, végre szeret járni a fiam az iskolába. Jó osztályfőnök, jó tanárok. Kedvenc tantárgy történelem, sikerélmények. Kis megkönnyebbülés részemről.

5.  Moziztunk, Pécsen felújították a régi belvárosi mozit. Nagyon jó, nagyon szép lett biztos, hogy ide fogunk járni a Cinema helyett.
Azt hittem unatkozni fogok, mert nem igazán szeretem az ilyen filmeket. Meglepően jó volt.

6. Sajnos karácsony az nem fog összejönni együtt ismét, legalább is eddig nagyon úgy néz ki. Erről inkább nem is írok már semmit. :/

7. Egy jó hétvégi kerti parti volt, főzős beszélgetős. Több kellene.

8. Amíg szép az idő és amíg még lehet sok sok program, kirándulás. Jó lenne még.


Megjegyzések

  1. Én meg azt remélem, hogy lassan vége az átalakításoknak. Elég egy időre, mégha sok mindent tudnék is változtatni a házban.
    Nekem jelen pillanatban nem sok mindenre van időm. Munka, két gyerek, egyik elsős, naponta tanulni vele ... elég. Az ő kedvence az írás és a szlovák, amit én is mindig szerettem.
    Fel kellene töltődni, ami nehéz most.
    Majd csak lesz jobb is.

    VálaszTörlés
  2. Hát, én is nagyon kezdem unni a felújítást /12 éve megy már / Amikor megvettük a házat nem gondoltuk, hogy ennyi minden hiba előkerül, amikor azt mondjuk most ennyi, mindig találunk valamit, ami elromlik :/ ahogy az öreg házaknál van, sajnos. Ha még egyszer kezdhetném nem vágnék bele, idegörlő. Sőt, megkockáztatom hogy saját tulajdonom sem lenne, mert a mai világban előnyt élvez az, aki mobilis. Ha ez a rész készen lesz jövőre, akkor viszont tényleg egy időre fellélegezhetünk .:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerncsére nálunk kellemesebb volt az ok - csak bővítettünk, így beépítettük a tetőteret.

      Törlés
  3. Bármennyire is szeretem a régi parasztházakat, legközelebb (ami persze nem lesz) csak is újat építek :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése