Mostanában mikor korán

reggel felkelek, ez általában fél hat és hat óra között van az első dolgom, hogy bekapcsolom a tv-t. Nem sűrűn van már ilyen, leszoktam a nézéséről. Nincs benne semmi, de tényleg. Híradót nem nézek, nem fogom magam idegesíteni már. A hírek így is elérnek itt ott a neten, elég is belőlük bőven!

Na szóval korán reggel kelek első dolgom, hogy a cserépkályhát megrakjam és a kávémat megcsináljam enélkül nem indul a nap. Aztán leülök a kályha mellé és addig el is kezdődik a Kirstie és Phil tökéletes karácsonya műsor a Spektrum Home csatornán. Nagyon jó kis ötletekkel találkozhatunk benne és klassz tájakon is járhatunk közben, megismerhetünk angol hagyományokat, kultúrát. Jó kis reggeli indító minden nap. Ha tehetitek nézzétek meg, karácsonyi hangolódásnak is tökéletes. Ez csak egy pici ízelítő:





Azt, hogy mikor látható ez a jó kis műsor, itt nézhetitek meg:  http://spektrumhome.hu/Search.aspx





Megjegyzések

  1. Köszi a tippet, Tami! Reggel soha nem kapcsolok tv-t, de ezt meglesem majd! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Délután ismétlik, ha jól láttam.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Nagyon cuki párosítás:)

      Törlés
    2. Kirstie-t amúgy is imádom, néztem anno a házfelújító műsorát is. Meglestem, hat órakor kezdődik reggel. Az nálam már a későn van kategória, nem korán :-)

      Törlés
  3. Tudod, a szolgáltató, mikor megkeverte a csatornákat, s ezt is külön díjért adta beintettem nekik. A szívem szakad meg érte, a csatornáért, de hülyének senki ne nézzen! Főleg a rengeteg ismétlés miatt sem. Pedig a hölgy műsorait szerettem, s másokét is. Néha nagyon hiányzik, de akkor is, s akkor se!.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk nem kell érte külön fizetni :/ Na igen, kivagyunk szolgáltatva mindennek. A Spektrum Home, OzoneNetwork amit nézek időnként. A többi szóra sem érdemes.

      Törlés

Megjegyzés küldése