Amit elfelejtettem

felrakni a blogra, pedig akartam. Csináltam még tavaly (fura még ezt leírni) egy nagyon egyszerű, de szerintem nagyon finom ebédet. 

Nem kell nagy dologra gondolni, ez inkább a gyors, laktató de a nem hizlaló kategóriába tartozik. Teljesen jó magában is, de köretként egy vékony szelet sült csirke vagy pulykamellel is tökéletes.

Arányok pontos leírását ne várjátok, mert én is csak úgy zutty bele mindent elv alapján csináltam, ahogy általában a főzésnél legjobban szeretem. :)

Szóval:

Vaj, spenót, paradicsom, tejszín, legalább 3 féle sajt tetszés szerint, joghurt, só, bors, pici őrölt pirospaprika, fokhagyma pépesen

Elkészítés: kivajazok egy kisebb jénai tálat vagy tepsit. 
A friss leveles spenótot, amennyi jó púposan belefér (nekem a képen kb. fél kiló volt) belerakom, picit lenyomkodom.
 A paradicsomot karikára vágom rárakom a spenótra, megszórom sóval, jó sok borsot őröltem rá (én jobban szeretem a fehér borsot) megszórtam pici őrölt paprikával és rányomtam két duci gerezd fokhagymát.
Egy 10 dekás camembert sajtot szeleteltem erre az egészre és parmezán sajtot reszeltem rá a reszelő legnagyobb lyukán.
Leöntöttem tejszínnel, nem kell hogy ellepje, hiszen a spenót össze fog esni sütés közben. Kanalaztam rá joghurtot csak ide oda pötyögtetve, majd ismét reszeltem rá sajtot, ez trappista volt. Jó forró sütőbe toltam és addig sütöttem, amíg szépen megpirult a sajt a tetején. 
Nagyon finom volt, de várjuk meg amíg picit hűl ne közvetlenül a sütőből kivéve együk, hagyjuk amíg kicsit a hűlés közben összeáll. Én magában ettem, de aki laktatóbbat szeretne, eheti egy szelet sült hússal vagy vékony toast kenyérből készült pirítóssal akár.



Sajnos csak az előtte képet tudom megmutatni, ahogy fényképeztem lemerült a gépem. De képzeljétek el, hogy az utána képen ez szép pirosra megsült. :)

Megjegyzések

  1. Alma és a fája, tudod mire értem?! Ügyes.

    VálaszTörlés
  2. nagyon jól néz ki, még reggelire is elmenne, ki is próbálom, köszi a receptet. Újítani kell már a menün, kell a változás. ezt nem tudom láttátok e, valakinek szebbé varázsolná a danone a reggelét :) én elviselném az ágyban :) vagy még jobb, 1 milla? http://bit.do/nyeroactimel

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése