Eredmények, tervek

Vérvétel eredménye: minden tökéletes
Pajzsmirigy eredménye: tökéletes

Epehólyagban: 3mm körüli polip (lehet vele élni, ezt éreztem decemberben, most alig) 

Futás kímélő üzemmódban, lassan egy darabig. (Voltam hétvégén is és ma is megyek, remélem nem fog esni az eső)

Az UB-t elengedtem, nem kockáztatom meg, hogy ha velem addig történik valami vagy akkor, amikor a verseny van rajtam kívül még 9 ember álmának legyen vége. Baromi nehéz!! :(

Vannak vissza még vizsgálatok és most kellett jelentkezni, befizetni. Dönteni kellett. 

Kárpótolom magamat ezekkel, ha minden igaz és minden összejön:

Országfutás  2015. március 14.  Mindenki önként vállal km-t, de minimum 5km a legkevesebb.

2015. április 25. Borvidék, Palkonya   9km vagy 19km     itt 9km az esélyes.

2015. 05.02.   2015 másodperces futás, szintidő nincs

2015.06.13.  Orfűi éjszakai félmaraton (21km)   Na ez még egy nagy kérdés, hogy eddig az időpontig feltudok e készülni.

2015.08.22.   Pécs, Pogány reptéri éjszakai félmaraton (21km)  Tavaly itt voltam párban, idén augusztusra mindenképpen elakarom érni, hogy ezt már egyedül teljesítsem. Ez lesz a kárpótlás az elvesztett Balaton miatt. Nagyon fontos nekem.


Nos, ennyi. Eddig. Aztán még ki tudja, hogy milyen versenyek esnek be.






Megjegyzések

  1. Örülök, hogy jók lettek az eredményeid. A többin meg drukkolok neked.

    VálaszTörlés
  2. De jó!:-) Örülök neki! Hajrá..

    VálaszTörlés
  3. azért egy polipnak jobb helye van a tengerben.. jó egészséget...!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D Köszi :) A tengeri állatom nevében is :)

      Törlés
  4. Örülök, hogy jók lettek az eredményeid, a futás meg...
    Jövőre is lesz verseny, majd akkor. (Értem a csalódottságot, de egészséges vagy - ennek nagyon lehet örülni.)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése