Kiskorú

blogja ITT 

Ahol megemlítette az én blogomat is. :) 

Van pár helyesírási hiba időnként ahogy elnéztem, de jó hogy írogat legalább így is javul. Nem is annyira vészes szerintem.  Néha kicsit kapkod, de szereti csinálni jó móka neki.

(Ui. magam is meglepődöm, hogy miket ír. Az életben nem ennyire "vagány". Vagy jól titkolja, hétköznapokon, napközben nem látom :D )


Megjegyzések

  1. Mekkora forma :) akár az én fiam is lehetne ezzel a sok játékkal (az enyém is GTA-s)
    Amúgy én azért kezdtem el írni, mert itt könnyebb kibontakozni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az, egy nagyobb nagyfiúsabb. Már az iskola előtt sem lehet puszit adni vagy csak elbújva :/ :)

      Törlés
    2. "Jajj anya ne fogd a kezem, mert meglátják a csajok!" (körbenéz) "Na jó, nincs itt senki!" (és már meg is fogta a kezem... :)

      Törlés
  2. Szerintem is jót fog tenni neki a blog! :-)
    Édesanyja úgy látom követendő minta, ha megemlíti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az én blogom hatására kezdte el írogatni. Volt már egy másik, de ott elmaradt az írással, remélem itt most kitartóbb lesz. Amik felkerültek, azokra egy maga jött rá, hogyan kell képet belerakni, ezt az. Hiába a mai gyerekek már így születnek, hogy értenek a számítógépekhez, telefonokhoz, mindenféle kütyükhöz. :)

      Törlés
  3. Nagyon helyes, és igazán jópofa stílusa is van. :) Biztos sokat fog bátorodni a való életben is, ha majd már lesznek, akik "követik" őt. :)

    VálaszTörlés
  4. Igazából nem a bátorságával van gond, mert nagyon talpraesett gyerek, nagyon önálló, nem félős. Inkább arra gondolok, hogy nem igazán hallottam még úgy beszélni, olyan szavakat tőle, mint amiket a blojában irogat. :D Tudod, amit haverok közt tuti beszélnek. És nekem ezt most fura volt olvasni.:) Ebben volt itt olyan vagány. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése