Mostanában nem igazán

vagyok jól. Előjött egy két dolog, így ma reggel laborban kezdtem. ÉN. Ez azért nagy szó, mert visítva futok, ha tűt látok. Kértem egy teljes vérképet, pajzsmirigytől kezdve, cukorig stb.stb.stb. mindent. A régóta halogatott dolgok elkezdődtek. Az biztos, hogy most nem fogom abba hagyni, ha már egyszer rászántam magam. Holnap reggel hasi ultrahang. Aztán nőgyógyász, fogászat.....ki tudja még hova megyek. Sajnos a futást amíg nem derül ki valami (jó esetben nem derül ki semmi, semmi rossz) most hanyagolnom kell. Ezért még azt sem tudom el kell e majd engednem a Balaton futást. Ez mondjuk most eléggé nem tesz boldoggá. Nagy álmom ez. Talán péntekre már ez is kiderül.

Nekem a 2015-ös év most az egészség éve lesz.

Megjegyzések

  1. Minden lelet negativ lesz.
    Talán csak a tél "váltotta ki" a tüneteidet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reménykedem én is, bár az a sejtésem és ez nem negatívság, hogy nem lesz minden rendben. DE tévedjek.

      Törlés
  2. Kell az egészséggel foglalkozni, jól teszed, hogy belevágtál.Ugyanez a tervem! A kényszer is rávisz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És remélem nem is hagyom abba.....ezt sem.

      Törlés
    2. Sok a teher rajtad. Reméljük, csak kimerültség áll a panaszaid hátterében! Szurkolok, hogy így legyen.

      Törlés
    3. Sok, tényleg. Lehet ez az egész most így áll rajtam bosszút :( Holnap ultrahang.

      Törlés
  3. Most írok először Neked, pedig olvaslak rendszeresen, de szorítok, hogy ne legyen igazad, ne jöjjön be amit érzel és legyen ez csak egy kimerültség ... Szorítok Neked :) !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon jól estek a soraid.:) Örülök, hogy olvasol. Néha úgy érzem felesleges, ha írok de úgy látszik még sem. Köszönöm.

      Törlés
  4. Én is drukkolok. Saját tapasztalatból azt mondom, hogy amikor az ember rossz passzban van lelkileg, sokkal pocsékabbul érzi magát testileg is, és mindenféle előjön olyankor.. Ráadásul épp a lelki rossz passz miatt előbb észre is veszed ezeket a valamiket.
    Remélem minden leleted jó lesz, és hamarosan a lelkedet marcangoló kérdésekre is találsz választ, és megnyugszol.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése