A mai napon

nem tudom még mi lesz, mert tegnap telefonált a gyerek a suliból, hogy menjek érte. Fájt a feje, a hasa, hányingere volt. Odaértem , mint a hó olyan fehér volt. :( Hazaértünk, pizsamába bújt, adtam gyógyszert, majd be az ágyba, közben hasmenése lett. Pirítóst evett, meg kekszet, teázott. Estére picit jobban lett, de hallottam hogy egész este forgolódik, nehezen alszik. Fél ötkor ébredt, hogy fáj a hasa, odabújtam mellé, nagy nehezen visszaaludt. Én meg fent vagyok és várom, hogy ébred, mi lesz? Megyünk dolgozni vagy sem, belázasodik vagy sem....most éppen nincs láza. Jó lenne, ha még ezt a két napot kihúznánk, lesz mozizás, meg karácsonyi vásár, ünnepség a suliban ne maradjon le róla. Hát nem tudom, elég esélytelennek látszik. :/

Megjegyzések

  1. :( Jobbulást. Most ez a vírus tarol.... Mucus is mindig a jó programokról maradt le általában, pedig ritkán volt beteg... :(

    VálaszTörlés
  2. Gyors gyógyulást kívánok neki!
    Az anyai szeretet felér egy nagy adag gyógyszerrel! :) <3

    VálaszTörlés
  3. Végül is maradtunk itthon, még mindig alszik. Olyan ritkán beteg :( Remélem holnapra már jobb lesz.

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást! Mi is így jártunk Csengével..

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást! Az a legfontosabb, hogy meggyógyuljon... :-)

    Fránya vírusos időszak van már jó ideje...

    VálaszTörlés
  6. A vírus gyorsan jön, gyorsan megy. Ebben bízom.Gyógyulást kívánok én is neki.

    VálaszTörlés
  7. Gyógyulást kívánok neki.... simizd meg helyettem :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése