Ami egészséges

lehet finom is. Ezer éve ettem valami sós, sajtos dolgot. Mindenképpen valami olyat szerettem volna, amit büntetlenül lehet elfogyasztani, így ma ezt csináltam:





Recept:

25 dkg túró, 25 dkg rama, (vagy 20 dkg kókuszzsír) 25 dkg zabkorpa, 1 tojás, 5 dkg reszelt sajt, 1 csg sparban kapható saláta magkeverék, só 

Ezeket jól össze kell gyúrni, ha kicsit töredezik a tészta, akkor tönkölylisztet adjunk hozzá, de nem kell túl sok. Maradjon lágy!

Bőven meg kell szórni liszttel a gyúródeszka alját, mert ragadós egy kicsit a tészta, de ha megszórjuk könnyen lejön majd róla. Kinyújtjuk, nem kell túl vékonyra. Megkenjük tojással, majd jó bőven megszórjuk bármilyen reszelt sajttal. 

200 fokra melegítjük a sütőt és légkeveréssel jó pirosra sütjük. Akkor jó ropogós ha szép barnás a színe. Először még puha, de ahogy hűl jó ropogóssá válik. Abbahagyhatatlan. :)

Megjegyzések

  1. Vevő vagyok a receptre, mert a lányaim jóformán csak az ilyen sütiket eszik meg, amiben nincs fehér liszt, cukor stb... úgyhogy viszem is a recepted :)

    Ma én is zabpelyhes kekszet készítettem, az is nagyon finom!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése