December

Miután kicsit jobban lett a fejem elmentem a kiskutyával az erdőbe bóklászni. Elég sokszor megyünk a kertünk vége utáni pincék felé, szép a kilátás onnan. Egészen Pécsig a TV toronyig ellátni és a környező falvakig is. Sokan költöztek ki a domb tetejére van aki azért, mert elege lett az olykor még a faluban is előforduló nyüzsiből, van aki meg azért mert a szükség rákényszerítette. A kiskutya nagyon tud örülni, ha látja kezemben a pórázt, mert ilyenkor azon sétáltatom, hogy ne felejtse el, hogyan kell viselkedni, ha elmegyünk valahova. Ez neki tanulás is és játék is egyben. Van neki éppen elég hely a mindennapos szaladgálásra, komolyan én azt látom élvezi, ha vezetgetem. Jó nagyot sétáltunk, közben csináltam pár képet, igazi tavaszi idő volt ma, 10 fokot mutatott a hőmérő. Jó két órát is elvoltunk, hazafele eszembe is jutott milyen szerencsés vagyok, hogy pont itt élhetek. A kertünk felett már ilyen kilátás fogad, ha úgy van kedvem csak pár lépés és a szabadban lehetek, nem kell beülnöm autóba, felülnöm buszra, hogy friss levegőt szívjak. Egy karnyújtásnyira van tőlem a szabadság érzése, ahol minden stresszt kiadhat az ember magából egy jó sétával. Jó lett ez a nap is így a végére. 
 













Miután a fejem egy kicsit jobban let

Megjegyzések

  1. Neked karnyújtásnyira a jó levegő, nekünk itt a "teknővárosban" (Debrecen, egy nagy mélyedésben van az egész város)csak a szmog...

    Szép helyen élsz, kicsit irigyellek azokért a dombokért :)

    VálaszTörlés
  2. Ez egyszerűen.... gyönyörű!!! meseszép.

    VálaszTörlés
  3. Helyettem is írhattad volna, mindet.

    VálaszTörlés
  4. Ma én is bicajjal megyek inkább a fodrászhoz! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése