Ma ilyen

rohanós napom lesz, mert minden hivatalos dolgot elszeretnék intézni. Lemondom a cascot, mivel már nem kell kötelezően a kocsimon lenni nem fogok havi pár ezer forintot ezért is fizetni, januártól ennyivel is több marad nekem. Aztán elrohanok az önkormányzathoz, elviszem a bank papírját, hogy töröljék a kocsimról a kezüket. Aztán szeretnék elmenni egy textil boltba vagy mi a neve, mert láttam nagyon jó kis anyagot a múltkor, de akkor még nem voltam megvilágosodva, hogy abból mennyire jó kis asztalterítő lenne ide a nappaliba, úgy hogy ma szeretném megvenni, hogy hétvégére már szép legyen itt az is. Még az is lehet, hogy az ablakra is veszek belőle. Majd mutatom, ha meg lesz. Boltba nem kell mennem, mert van itthon minden, legfeljebb pár darab zsemlét veszek a gyereknek, neki legyen itthon én meg nem eszem kenyeret. Amúgy jó lenne, ha nem lenne beteg ismét, mert tegnap moziban voltak, meg mindenféle programjuk volt, este 6-ra mentem érte a suliba és hát természetesen az én gyerekem - meg másoké is - kigombolt kabáttal és lehúzott zipzárral a pulcsin , sapka nélkül rohangált a rohadt hidegben, kimelegedve. Olyan mérges lettem! Milliószor elmondtam neki, hogy ezt így ne, de akkor is. Férjem szerint én is voltam gyerek. Nem tudom, de én ilyenekre nem emlékszem, hogy ezt csináltam volna. (nyihihi :D )

Hétfőn gyerkőc megy a mamához, mert ugye nekem le kell dolgoznom azt az egy napot, amikor itthon voltunk a héten. Kedden megyek érte délután úgy hogy  akkor meg ráérek délelőtt függönyöket mosni - ablak már megpucolna- egy utolsó nagyobb takarítást megejteni és egy utolsó boltos körútra menni az ünnep előtt. Aztán én már tényleg nem csinálok semmi nagyobb dolgot csak pihenünk, sétálunk, mozizunk, eszünk, iszunk és örülünk, hogy végre pihenünk. 

Tegnap pedig voltam egy jó kis előadáson, dia film vetítés és fényképek nézegetése volt Tám László fotóművész jött el a céghez és délután Baranyáról, Pécsről, aztán lévén mindjárt itt a karácsony , Betlehemről is hozott sok sok gyönyörű képet. Nagyon jó volt a sok szépséget látva az ember úgy neki indulna a világnak saját szemmel megnézni ezeket a dolgokat.

Megjegyzések