Ma is

korán keltem. Nem tudom mi az oka, de már ötkor felébredtem kijöttem a nappaliba és bár egyáltalán nem volt hideg, ráérős időmben megraktam a cserépkályhát, és most itt duruzsol mellettem. Nyolc, kilenc órakor már úgy is el kellett volna indítani a fűtést, hát azt most megspóroltam.

Tegnap este telefonáltak a férjemnek a munkahelyéről, hogy szerdán kell kezdenie, ezért hétfő este 11-től ismét ketten leszünk Kiskorúval. Nem is tudom hányadik karácsonyunk lesz ez már ketten, 5-6??? Az ember lassan beletörődik. 

Szinte minden blogon adventi bejegyzéseket olvasok, ahogy mások készítik fel a lelküket a karácsonyra, nekem ez most még nem megy. Nem tudom egyáltalán igazából mikor is fog menni ismét? Azért vannak terveink, mozi, séta a remélhetőleg majd havas erdőben, éttermezés, múzeum, társasjáték és amihez kedvünk lesz. Kicsit nehéz, áprilisig. 

Van egy másik blogom. Muszáj komolyan vennem most már tényleg a két éve elkezdett "nagy" életmódváltásom. Már hónapok óta csak félig meddig csinálom, félig meddig haladok előre ez így nem jó. Érzem ezt már kívül, belül. Úgy hogy csináltam egy másik blogot, ott fogom azt a "másik életem" élni, bejegyezni a napi étkezésem, napi sportolásaimat, futásomat, lesznek receptek, mindenféle egészséggel kapcsolatos dolog. Ha szem előtt leszek magamnak is, akkor remélem ismét visszarázódom az egészbe. Az ember olyan hülye, két évig csinálja normálisan aztán leszarja. nem törődik vele úgy ahogy kellene. Na ennek hétfőtől vége!! Ha valakit érdekelni fog majd az egész, akkor ez az: http://fittami.blogspot.hu/

Amúgy semmi különös, bár volt egy nagyobb munka, férjem kifestette Kiskorú szobáját és a mi hálónkat. Addig rágtam a fülét - nem kellett nagyon - hogy ne menjen el úgy, hogy nem csinálja meg, egyik nap szép tiszta falakra jöttünk haza a gyerekkel. Folyamatosan díszítem a lakást - majd csinálok képet -  bár nincs kedvem annyira beleadni mindent, mintha hárman lennénk. Azért igyekszem. Olyan gyorsan mennek a napok, holnap már mikulás a gyerekeknek. Elképesztő, még csak most volt nyár! Még csak most újítottuk fel a háznak ezt a részét. Akkor milyen lassúnak gondoltam az egészet, most meg szinte már nem is emlékszem mi hogy volt. :) Ez is eljött. Egyébként kezdjük kinőni, pedig amikor idejöttünk akkor olyan nagynak tűnt az egész. Jó lenne, ha a nappalihoz egy olyan jó másfél, két métert hozzá lehetne toldani, akkor lenne bőséges tér ezen a részen is. Nem is értem, miért a hálószobákat csinálták olyan nagyra és miért nem ezt? Na, de ez majd a jövő zenéje, építkezünk e ismét valamikor vagy inkább újat keresünk. 

Nem tudom milyen időt mondtak mára, de a terv az, hogy főzés után az udvart rendezzük el, még az igazi tél előtt, hogy kevesebb jusson nekem tavasszal.  Remélem kegyes lesz ismét az idei tél és nem kell túl sokszor majd felkelnem hajnali 4-kor, hogy kiássam magunkat a hó alól, hogy eltudjunk menni dolgozni és iskolába. A Tenkes északi oldalán lakunk, ez nyáron jó mert érezhetően hűvösebb van egy két fokkal, mint máshol, viszont télen tovább marad meg a hó. Majd az idő eldönti.




Megjegyzések

  1. Én megrettentem, hogy mennyire gyorsan telik az idő..... ittvan, eltelt egy hét, és alig csináltam valamit... legalábbis így éreztem.... és a lelkem sem hangolódott rá... egészen tegnapig. Kellett a templom, este, a hangulata, a zene, mittudomén. Szóval jó volt :), talán elindult (bennem) valami.
    Olyan hangulatos lehet arrafelé nálatok..... sosem laktam pl. hegyek között, így minden kis dombtól nagoyn tudok lelkesedni. A benti gépemre tegnap egy gyönyörű, téli esti, havas, hegyek közt megbújó kis falu képét tettem, nagyon-nagyon szép.
    Az életmódváltást én már átcsúsztatóm a következő évre.... sokadszorra! :D na mindegy. Neked drukkolok!

    VálaszTörlés
  2. Itt szeretnél lenni. Mi pont egy völgyben lakunk, telkünk végén már az erdő, az utca végén szintén az erdőbe érsz. A falu másik végén pedig halastó, dombok között, erdőben. Ha itthon leszek végre a gyerekkel szabadságon fényképezek neked és mutatom a blogon :)

    VálaszTörlés
  3. Ha csonkan is lesztek de Nagyon szep Adventi idoszakot kivanok Nektek:) Szeretettel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm szépen :) Nektek is Ágnes <3

      Törlés
  4. Azokra a képekre én is kíváncsi lennék.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése