Már tegnap este is

úgy feküdtem le két pálinkával a gyomromban hátha használ, hogy fájt a torkom. Nem használt, ma reggel is erre ébredtem. :( Most éppen flector port iszogatok, baromi rossz az íze de hátha jobb lesz. Tudom, tudom nem kellene reggel korán, ahogy felkelek egy szál pólóban kilépni a teraszra a kutyusnak enni és inni adni, de hát ki gondol arra, hogy az az egy két perc elég hozzá, hogy ez legyen a vége?? És valószínű az este 9 órakor elkövetett teregetés sem volt jó :/ Abban reménykedem, hogy hátha sikerült még az elején elcsípnem és nem jön ki nátha vagy rosszabb esetben láz. Mindenesetre most még zoknit is húzok a lábamra itt bent is, pedig de nem szeretem. Ma takarékos üzemmódban leszek, bár főznöm kell valamit, talán rakott krumpli lesz és sütni szeretnék sósakat. Nem tudom mennyire leszek később jobban, most eléggé kóvályog a fejem de majd kiderül. Hogy is van a reklámban? Ugye az anyák nem mennek szabadságra?? Jaj de fejbe verném egy lapáttal azt, aki ezt a mondatot kitalálta!! Mint ahogy azt is, aki a nagy magyar királyi tvben azt hirdeti, hogy az egyke gyerek nem gyerek, mert csak az az okos, szép és abból lesz szuper felnőtt, akinek testvére van!!! Adnék neki pár évet elzárva valahova, hogy gondolkozzon már el milyen sérülést okoz esetleg annak a gyereknek, aki egyke -  a szülei tudatosan vagy más okból ez mindegy, de nem szeretnének még egy gyerkőcöt - és ezáltal esetleg azt ülteti el benne, hogy ő nem "jó" gyerek. Ő egy "semmi." Jaj D. Tóth Krisztának van erről egy nagyon jó cikke, olvassátok el.

EZ AZ : KATT ÉS ODA JUTSZ  Komolyan érdemes elolvasni. Előtte persze nekem is betették a bogarat a fülembe, hogy én milyen szar  vagyok, mert nem akartam annak idején még egyet -  hogy miért az most mellékes, egyébként is már megbántam - de amint elolvastam Kriszta írását helyrerázódott a lelki békém. Tökéletesen megfogalmazta, ami bennem is érlelődött ezzel kapcsolatban. 

Na jól elkeveredtem közben. Szóval nem vagyok ma a toppon, úgy hogy a rutin feladatokon kívül nem tudom fogok e csinálni valami mást, lehet inkább vissza kellene másznom az ágyba később és gyógyulni, hogy idejében elkapjam ezt az egészet és ne robbanjak le lázzal, meg egyéb dolgokkal a végén. Más nagyon nem történik, mintha kihalt volna a falu olyan csend van már napok óta. Maradjon is így, annyira jó, hogy nem érkezik semmi hír hozzánk, nem billent ki semmi a napi nyugalomból, jó lenne még nagyon nagyon sokáig itthon, kettesben lenni. 


Megjegyzések

  1. Mielőbbi gyógyulást kívánok, és ajánlom figyelmedbe a következőt, nagyon jó, és kipróbált.) http://chiliesvanilia.blogspot.hu/2014/01/teli-csodaszer-hazi-kurkuma-tea.html

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, mindjárt meg is nézem :)

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást!
    Ezen a testvéres reklámon én is el szoktam gondolkodni, mert Hanna nagyon csöndben lesz olyankor, és nekem meg direkte lelkifurkám van, hohgy igen, nem tudtam biztosítani neki egy tesót (ami amúgy tényleg a legnagyobb ajándék) de egyébként én is egyke vagyok, és annyira nem vagyok talán hátrányban, vagy nem annyira rosszabb, mittudomén.... persze, hiányzik, vagy szar lesz, később....

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást Neked!
    A "testvérben az erő" engem is kikészít, még akkor is, ha nálunk -tökéletesen terven kívül és abszolút véletlenül, sőt, csodával határos módon- éppen egy hónapos az "erő". De igyekszem nem belegondolni, neadjisten gondolkodni ezen, és hasonszőrű kormányzati agymenéseken, mert csak elkeserítenek, és azt meg nem szeretném.
    Szóval gyógyulj meg, kakukkfűtea, gyömbértea, bármi segítségével! <3

    VálaszTörlés
  5. Ők mindent dobszóval csinálnak, s az ember, ha nem kapő dührohamot, akkor nem figyel már oda. DTK tetszett.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése