Na szóval

az van, hogy ma felhúztam a fekete térdig érő kötött ruhámat, fekete vastag kötött harisnyával, méregzöld hosszú gyöngyös nyaklánccal, ezüst karpereccel és egy fehér - szürke cirmos mellénnyel, hogy ne legyek nagyon sötét. ÉSSSSS nem is érzem magam rosszul benne, sőt! Kifejezetten csajosnak és bátornak és ami a lényeges tök jól elvagyok magammal. Nem erre számítottam. Mások ezen most biztosan nevetnek, de annyi év és töprengés után, hogy már nem olyan vagyok, mint régen, mikor seperc alatt beugrottam bármilyen ruhába nekem ez most nagy előrelépés magammal szemben. Azt hiszem megtartom az új szokásomat.

Nem, kép még nincs annyira nem vagyok azért még bátor, de majd.....

pinterest
Ui: azért írtam le, hogy meglegyen az utókornak :)

Megjegyzések

  1. Úgy mondják minden út az első lépéssel kezdődik, várom azt a fotót.

    VálaszTörlés
  2. Ennyi - minyimum - igenis kell az ember lányának. Mármint, öltözködésileg, jóérzés. :)

    VálaszTörlés
  3. Én is várom a fotót. Legyen az a második lépés.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése