Régen raktam fel

képet most megmutatom, hogy a konyha így áll:



A kép helyett lesz még egy szekrény és a jobb oldalon az ablaknál egy sarokpolc

Férjem tervezte komód, amiről még hiányoznak az ajtók és még párszor át kell festeni, de tavasszal az is készen lesz

Az ablakban lévő tartóba remélhetőleg ma kapok cserepes fűszernövényeket. Az ide illő szőnyeget sem találtam még meg

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik!

    Én is most állok egy konyhabútor csere előtt...elég kacifántos lesz. Az a baj, hogy még per pillanat ötletem se nagyon...szeretem a natúr fa bútorokat, tulajdonképpen most egy ötlet mégis jött a begyezésedtől :)

    VálaszTörlés

  2. Mi a Prakti...ben vettünk szőnyeget, hasonló, mint a tiéd. Valamikor az Ikeában volt hasonló, de már nem fogalmazzák, itt se mindig kapható. Viszont nekem a konyhai(tűzhely előtti) nagyon koszolódik, oda a legpraktikusabb, s nem gyűrődik fel a legmezeibb rongyszőnyeg. Ez az én tapasztalatom.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése