Végre, hurrá

hétvége. Éppen sül a sütőben a csirkés, sajtos, baconos alagút. Az alap recept innen viszont én raktam hozzá jó sok fokhagymát és reszelt tormát is, de eltudom képzelni, hogy legközelebb apróra vágott csirkemájat is keverek hozzá. Nagyon finom lesz, imádjuk már többször csináltam ilyet. Magamnak csinálok hozzá (persze ha Kiskorú is kér, neki is) főtt céklás salátát. A főtt céklát kockákra vágom és leöntöm jó sok fokhagymával összekevert joghurttal. Még az is lehet, hogy rakok bele pár szem apróra vágott diót is. Gyereknek csinálok hozzá sajtos nokedlit is, mert ő meg ezt kért. Nekem ez szigorúan tilos és mivel nem vagyok nagy tésztás, ezért tuti hogy ezt be is tudom tartani.

A sajtos csirke before after :D




Amúgy ma semmi dolgunk, Kiskorú még mindig pizsamában van én meg itt punnyadok, amíg a sütő teszi a dolgát. Borús az idő is az előbb még az eső is esett egy picit. Ma csak pihenünk itthon, lógatjuk a lábunkat. Délután elmegyünk egy órácskát sétálni, visszük a kutyust is. A friss levegő azért kell és a kutyuli is egész héten egyedül volt szegényke, ráfér egy kis együttlét velünk. :) Holnap este elviszem a gyerkőcöt a mamához, aztán hétfőn reggel elmegyek futni és utána még munka, majd mielőtt hazajövök megveszem az üdítőket, zsemlét a fagyóba, tejet, sajtot, joghurtot, zöldséget ezt az még az ünnepek előtt, mert keddtől már végérvényesen befejeződik nekem az idei munka. El ne felejtsem, hogy 21-től lehet jegyet foglalni a Star Warsra, amit már nagyon várunk, 25-én délután ez lesz az egyik program nekünk. Gyerek is már lázban ég. :) 

A Jézuskának még vissza van egy csomagja, ami remélem hétfőn ideér, hogy jól betudjam csomagolni és eltudjam dugni amíg egyedül vagyok. Mindenkinek meg van amit szánok. Nem nagy dolgok ezek, apróságok. Egy egy finom máskornemvennémmeg bonbon, kávé, szép csomagolású panettone , tudom süthetnék is, de tényleg olyan szép dobozban van, hogy inkább ezt választottam. 

Nagyon nincs karácsonyos hangulatom azt hiszem ez nálunk érthető.Még is az ember próbálkozik vele. Nálunk már áll a fa, ugye ez sem lesz új 24-én, valahogy így még inkább elveszik idővel a varázs. Ezt sosem lehet megszokni. :/ 

Na, megyek megcsinálom még a köretet.

Megjegyzések

  1. Én tegnap lógattam a lábaim egész délután, a szünet első délutánján, és nagyon jó volt. Sok mindent csináltál, terveid is vannak, de pihenni is tudtok, és ez nagyon jó!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése