Végre

süt a nap, 8 fok volt reggel fél kilenckor mikor megnéztem. Mától január 4-ig szabadság!! Amúgy iszonyú fejfájásra ébredtem, most itt pihegek miközben két cataflam is van már bennem. :( Régen volt már ennyire rossz, tuti hogy az időjárás változás miatt van. Megmozdulni is nehéz, gyerek még a mamánál éppen most beszéltem velük, hogy még nem indulok el érte, mert képtelen vagyok rá. A gyerek ma is ott akar aludni, szóval még az is lehet, hogy el sem hozom. Szeret ott lenni. Én meg örülök most, hogy mindent szépen eltudok rendezni, csomagolni, intézni. Ha meg ott alszik és a fejem nem változik akkor remélhetőleg holnap reggel korán ismét eltudok menni futni. 

Mára nem terveztem amúgy semmi különöset, megy a mosógép, kiakarok teregetni a kertbe hátha szépen megszárad, vagy legalábbis félig, oda süt a nap. Ha jobban leszek akkor elmegyek a kiskutyával sétálni, tiszta tavasz van ki kell használni, amíg még lehet.

Jah, és mától hosszabbodnak a nappalok is kifele megyünk a télből!! Legalább is papíron ez van, de ez azért nekem, aki a tavaszt szereti csak jó hír lehet. :)

Nem tudom ki hogy van vele, nekem az a kis karácsonyi hangulatom is elveszett valahol útközben, ami eddig volt. A rám zúduló karácsonyi zenéktől meg urambocsá sikítófrászt kapok időnként. Nem tudom még sosem tűnt ennyire műnek az egész. Talán az országban uralkodó hangulat, ez a műboldogság, mű, nem valós sikerek ránk dobálása teszi....nem tudom. Van még azért pár nap, hogy változzon a helyzet, remélem fordulat következik be a hangulatomban. :D 

Jaj és hát megvettem a Star Warsra a jegyeket, de milyen már hogy nem csak úgy lefoglalod neten, ahogy máskor is szoktad, nem. Ezeket a jegyeket nem lehet simán lefoglalni ezeket előre ki kell fizetni kártyával. Vagy elmész a pénztárhoz és megveszed. Vagy vállalod a kockázatot, hogy aznap veszel rá, mikor megakarod nézni és nem lesz. Reggel fél kilenckor rendeltem 25-re és már a fél mozi le volt foglalva. De azért meg van, Kiskorú örülni fog nagyon és már azt is kijelentette, hogy a Star Warsos fekete felsőjében akar menni filmet nézni :D Ezt nem külön erre vettük, még egyszer pár éve valahonnan kaptuk csak akkor még nagy volt. Most meg milyen jó, hogy van egy ilyenünk :) Az öröm nagy, a film meg remélem tényleg olyan jó lesz ahogy beharangozták. 

Na, megpróbálok felkelni és kiteregetni, hátha elmúlik a fejfájásom közben kint a friss levegőn.

Megjegyzések

  1. Tegnap este éreztem azt egy kicsit (nagyon) hogy hm... elegem vaaaan... és hogy minek ez az egész felhajtás?? hogy ezt kell, meg azt KELL.... igen, magunk csináljuk magunknak, azt is, ha jól, és azt is, ha rosszul... és igen, valahol hiányzik belőlem is a hangulat most, fene se tudja - valahogy nem az van bennem, hogy mennyi mindent megcsináltam MÁR, hanem hogy mennyi mindent még nem.... :(. osztódni kellene, vagy mi....
    Huh, fejfájás mondjon le!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami ilyesmi van bennem is. Vagy talán az, amit már mondtam hogy nekünk nincs is rendes családi karácsonyunk már évek óta :( Lehet most jött ki ez rajtam, öregszem. Fene tudja. De a fejem kicsit jobban van :D Még vacakol, de szerintem egy óra múlva már jobb lesz. Jaj én nem tudom mi húzna ki engem ebből a latyakból, olyan nem jó valami , de nem tudom megfogalmazni mi nem. Pedig most minden alakul körülöttem, egyről a kettőre jutunk(de milyen áron??) évekig aludtam , feküdtem az ágyban úgy, hogy nem tudtam mi lesz másnap meg ilyenek. Szóval örülni kellene mindennek és örülök is, ha a nap végén számot adok arról, hogy mennyi minden jó történt és mennyi mindent megcsináltam, megvehettem amit a gyerek szeretne, hogy nem kell azt mondanom , hogy sajnos nem (ilyen is volt :/ ) és még is. Hiányzik valami. De mi???

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Elmúlt, voltam a kutyussal egy jó nagyot sétálni az erdőben és sokkal jobb lett minden. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése