A hétvége

nyugisan telik. Olvad a hó, jobb ha nem nézek ki az ablakon, mert az én takarítás mániás lelkemnek nem nagyon tetszik az, amit kint látok. Rettenet sár és víz mindenhol. A kutyus meg csak hordja, hordja fel a teraszra, hiába csutakolom le, fél óra múlva úgy is koszos lesz ismét. Nem a kutya (az is) a terasz. Tegnap azért kint voltam, próbáltam kicsit összetakarítani amit össze lehet. Mit láttam?? Jönnek ki a terasz elé ültetett tulipánok sorban a földből. Kint vannak a pici levelek és csak nőnek, nőnek. Nem tudom mi lelte őket, hiszen még január közepe sincs, mi lesz így velük?? Szeretném azt hinni, hogy ők tudnak valamit, érzik hogy jön a jó idő, hogy nem lesz több hó és fagy....halvány remény van erre, de még is én úgy örülnék. Gondolom a karácsonyi tavasz miatt van még is, de nem bánnám, ha ők megéreztek volna már valamit....

Nem sok mindent kellett ezen kívül csinálni, pénteken előbb érünk haza így volt időm rendbe tenni a lakást, kimosni a szennyest. Főztem zöldbabfőzeléket, sütöttem fasírtot, Kiskorúnak sült krumplit is csináltam. 
Ma csak sütök, ch csökkentett pogácsát és ch csökkentett, cukormentes gyümölcspiskótát. A receptet a másik blogon ITT találjátok. Képet azonban rakok ide is fel róluk:

a pogácsa, amit végül virágos kiszúróval szaggattam :) és 2016-ban banyek, elfelejtettem dátumot állítani :P
az eredmény, 2016-ban szintén :D

ribizlis, DW lisztes süti (a dátumot már meg sem említem)
és kész

A késői ebéd egy kis házi sült kolbász lesz, párolt lila káposztával. Nem kell nagy dolgokon törni a fejem, tegnapról még maradt főzelék. 

Azt hiszem a mai program ennyi lesz. Pihenés, pihenés, pihenés. Mire befejeztem az írást, még a nap is kisütött, úgy hogy most kitárom mindenhol az ablakot, hogy bejöjjön egy kis finom friss levegő. :)





Megjegyzések

  1. Ahhh, azok a sütik! Még a végén én is csinálok valamit. ;-)

    VálaszTörlés
  2. Szeretek olvasni a napjaidról!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése