Ezt a hétvégét

felejtsük el, úgy ahogy van/volt. Nem volt túl jó , se rossz. Olyan semmilyen sem volt, de még is inkább a  szar  rossz felé billen a mérleg nyelve. Esküszöm még ennyi hírt sem fogok olvasni, mint mostanában, elzárkózom mindentől, ami felbosszanthat. Főleg az emberi egyszerűség és butaság elől. 

Azért rendet raktam az udvaron még szombaton, mikor nem volt ilyen hideg, mint lett ma estére. A nagy pampafüvekből sok szálat letépett a szél, azokat kezdtem el összeszedni, aztán végül 5 bokrot vágtam le tőből, remélem mint tavaly idén is túléli a télből a visszamaradó időt. 
Bújnak elő a kis tavaszi virágok sorban, krókuszok, tulipánok, nárciuszok és megnemmondommianevük virágok. Én meg csak reménykedem, hogy észnél vannak és tudják mit csinálnak, mert még csak január közepe van. Ne legyen bajuk. 

Rend van a papírok és számlák között, megtaláltam a kallódó adóbevallásaim az összes hozzátartozó papírral együtt, pont 5 évre visszamenőleg, hurrá!! Férjemnek a jövő héten el ne felejtsem elintézni az itthoni adóját, hogy kint ez alapján visszatudja igényelni az ott többet levontat. Fel is jegyzem a füzetembe mindjárt! 

Holnap ismét hétfő és én ismét nem szeretnék kimozdulni, pláne nem dolgozni. Ez mindenkivel így van, aki öregszik? Mert én nem tudom, de az utóbbi években ez a belefáradtam a munkába, pihenni szeretnék dolog mintha valahogy sűrűbben jönne elő nálam. 

Már csak két hét van vissza januárból ezt már fél lábbal is.....

Megjegyzések

  1. :) és :(.
    Te legalább csináltál valami értelmeset is, én amellett, hogy azon szomorkodtam, hogy k.va egyedül vagyok, már nem bírtam semmi mást sem csinálni, ez meg még dühített is... áááááá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ilyenkor kellene összeülni egy jó kis bor mellett kiönteni egymásnak a bánatunkat :)

      Törlés
    2. Így igaz!!!.... nem is lenne bánat, csak beszélgetés :) - és dejó lenne!

      Törlés

Megjegyzés küldése