Hát elérkezett

a szabadság utolsó napja. :( Két hétig voltunk itthon, de mint egy pillanat úgy elszállt. Minden jóba belelehet szokni, ebbe is egy perc alatt. Ma még 9 körül kelünk, igaz későn is fekszünk le, de holnaptól már reggel fél ötkor talpon kell lennem. Nehéz lesz visszaszokni az biztos. Most még a reggeli forró kávémat kortyolgatom és írom a blogot, aztán olvasgatom a kedvenceimet. Annyira békés, nyugalmas, csendes volt minden nap. Olyan nagyon nagyon nagyon...

Hóesésre ébredtünk és még mindig esik. Fúj a szél és hideg van. Jobb lett volna, ha ez a szünetben történik és nem az utolsó napon. A gyerekek szinte már alig tudják mi az a hó, közben pedig én arra emlékszem, hogy mindig a téli szünetben szakadt és szinte végig szánkóztunk minden napot, amíg otthon lehettünk. Délután lapátolnom kell úgy néz ki. Legalább sport is lesz, bár ilyenkor nem szeretem, amikor az arcomba fújja a havat a szél. 

A kis Papetri 2016-os kalendárium már a kezem ügyében van, elfogom kezdeni a jegyzetelést már ma. Bevásárló listát készítek holnapra. Tegnap délelőtt, miközben főztem kipakoltam a mélyhűtő rekeszeit. Millió dolgot találtam, amiket karácsony előtt vettem. De tényleg minden van. Fagyasztott gyümölcstől kezdve több fajta húsig, zöldségig. Meglepődtem, hogy bár nyitogattam a hűtőm ajtaját a napokban, még sem emlékeztem már arra, hogy mi minden van benne. Adta is magát a következő ötlet, hogy feljegyzem a füzetembe, hogy mi van itthon és kihúzom, amikor felhasználom. Így nem veszek meg feleslegesen semmit csak akkor, ha tényleg elfogyott. Ugyan is sokszor megyek bevásárolni úgy, hogy ott találom ki mit kell vennem. Nem vagyok rá büszke, úgy hogy változtatni fogok ezen sürgősen. Benne is volt a tervekben, hogy a pazarlást befejezem és a mértékletességre törekszem. Azt hiszem ez egy jó kezdet lesz. Az emberrel eltud szaladni a ló, ha nem figyel. :(

Ma csak kihasználjuk az utolsó napot a semmittevésre. Illetve kicsit tanulunk, átnézzük amit át kell. Vissza a valósághoz, Kiskorú nem nagyon örül. Bevallom én sem. Állítólag hétfőn már dolgozatot írnak, legalább is ezt ígérte az egyik tanár. Most nem azért, de minek kell ez? Első nap dolgozat a lazulós szünet után. Ahelyett, hogy kis élménybeszámolót tartanának a szünetről, a karácsonyról, beszélgetnének, visszaszoknának (hiszen valljuk be mi magunk is , hogy ha hosszabb nyaralás után
visszamegyünk dolgozni a fene tud rögtön az első munkanapon teljes lendülettel nekiállni a tennivalóknak ) nem, mindjárt bele fejest az egészbe. Azért reménykedem, hogy nem így lesz. Én mindenesetre akkor is Vekerdy Tamásban bízom és nem fogjuk túlzásba vinni ;) 

Ezen az utolsó nyugis napon gyorsan rendbe teszem a lakást és összedobok valami könnyű ebédet. Talán egy jó kis húslevest is rittyentek, olyan régen ettünk és a hólapátolás után biztosan jól is fog esni egy forró leves.

Szép napot mindenkinek. :)




Megjegyzések

  1. Szóval ott esik a hó? az jóóóó, és bizony örültem volna, ha itt is, de tartok tőle, hogy ide az éjjel vagy holnap fog érni -és az első melónap már egy ilyen kezdéssel indul, huh, ez viszont nem hiányzik.
    Enyimgyerek tegnap este kapcsolt - miután én csütörtök óta mondom neki, hogy nézze át, hátha valamit elfelejtett, és mégis több lenyója van - hogy rengeteg írnivalója van mégis, úgyhogy este nyolckor állt neki... ilyenkor érzem azt, hogy megtépem rögtön.
    Nekem holnap hosszú napom lesz, így elsőre, nekünk hóelején van sok munkánk, és hogy így jött ki az év eleje, hogy negyedikén kezdünk, a máskor négynapra való munkát egy nap alatt kell megcsinálni, hát ez lesz a kezdés.... :)
    Hűtő... nekem tervben van egy hűtőláda vásárlása az idén, nem szeretem ezt a félig hűtő félig fagyasztószekrényt, mert egyrészt kevés fér el, másrészt meg nem látom át. Okos dolog ez a felírás, lehet, hogy én is megpróbálkozom vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te beszélgettél a férjemmel :D :D Tegnap este skypeon pont ezt mondta, hogy ha hazajön veszünk egy hűtőládát, olyan rekeszeset és kirakjuk a padlásfeljáróhoz :D :D nem hiszem el, hogy időnként mennyire egyformánk rezgünk....de tényleg.

      Törlés
  2. Én sem örülök, hogy holnap kezdünk.
    Rossz ötlet, hogy leckét adnak szünetre. Pihenni kell,és kész! A tanár is pihen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Téged biztosan nagyon szeretnek a tanítványaid!! Eloszthattuk volna a két hétre a dolgokat, de hát én se figyeltem oda és az az igazság, hogy lazára vettük, olyan ritkán van ilyen lazaság....igy jött most ki a lépés. De azért majd estefele átnézzük amit kell. (még mindig nem vagyok elég laza :/ )

      Törlés
  3. Én a fagyasztóládákat lesem egy hete a neten és fel is került ez a dolog az idei beruházási listámra. Az első tétel a mosogatógép volt, azt már meg is hozta a futár:-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése