Ma reggel

hóra ébredtünk. Elmondani nem tudom mennyire nem akartam ezt már. Annyi azért nem esett, hogy lapátolni kelljen, később kimegyek majd és elsöpröm a járdáról, de esett. Reggel kilenckor ébredtünk és mivel ez ritkán van, rögtön gondoltam, hogy történt valami. A szokásos csendnél is csendesebb volt minden és ha ez van télen, akkor szinte mindig a leesett hó miatt van. Mindegy, kár ezen bosszankodni, amin változtatni nem lehet azt el kell engedni, úgy hogy ez van és kész. Remélem jövő hétre azért bejön a számítás, hogy lassú felmelegedés várható és eltűnik már végre. Na, befejezem, mert éppen az előbb állapítottam meg, hogy olyan sok blogon olvasom, hogy ez nem jó, az  nem jó, itt fáj, ott fáj, ez bánt, az bánt és azt gondolom, hogy anyám mennyien vannak, akiknek éppen semmi sem jó, miért nem tudnak valamit keresni, amiből kihozzák a legtöbbet? Erre én meg állandóan a télről nyafogok, úgy hogy dettó. :) Abba is hagyom.

Ma cukorborsó főzelék lesz tükörtojással az ebéd. Bekeverek egy pogácsa tésztát, pihentetni kell a hűtőben, mielőtt kisütöm.
Aztán közös mozizás a gyerekkel, pattogatott kukoricával és házi limonádéval. Még át kell nézni holnapra a leckét, de azt hiszem most lazára vesszük, az utóbbi időben éppen eleget tanultunk.

Nincs nagy terv mára, kell ilyen is.






Megjegyzések

  1. Jó pihenést! Én is ezt csinálom délután. Olvad a hó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Azért nem bírtam annyira megülni a fenekemen, kimentem és rendet raktam - férjem legnagyobb örömére - a műhelyében :D

      Törlés
  2. Spec mi imádtuk :D - lehet, hogy itt tegnap volt összesen 1 nap tél -azt ki kellett használni... ma már olvad, sár és latyak, se szánkózni, sem korizni nem lehet... :(.

    VálaszTörlés
  3. Feri levelibékája szerint ez volt idén az utolsó.:) Biztos ő is nagyon várja már a tavaszt, akárcsak te. Legyen igaza. Én nem nyilatkozom, mert nekem nem kell kimozdulnom a barlangomból.;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése