Mai nap

 - bolt pipa. Ráadásul most már célirányosan csak azt vásárolva amit előző nap otthon megnéztem, mi hiányzik, mit kell venni és csak be a boltba, majd ki a boltból. 
 - kutyus ennivalója pipa. 
- tankolás pipa

Férjemnek szülinapi ajándék még sajnos nem pipa. Elintézendő sürgősen. Jövő hét csütörtök körül fel kell adnom a csomagot. Ma mindenképpen utána kell néznem a dolognak.

Nem nagyon van mit írni és erőm sincs hozzá, mert én a hétnek ezen a felén már olyan fáradt vagyok így reggelente a mindennapos hajnali 4 óra felkeléstől, hogy túl sok értelmes gondolatot nem tudok összeszedni most. Zajlik a munka, zajlik az új év, Kiskorú tovább jutott a történelem verseny első fordulóján, nem is volt olyan nap, hogy ne hozott volna valamiből ötöst, szóval minden rendben ezen a téren is.
Talán elkezdhetek reménykedni, hogy imáim meghallgatásra találtak, mert most nagyon úgy olvastam, hogy a -mások által- várt hó talán nem lesz akkora, amekkorának ígérték és még az is előfordulhat, hogy nem is lesz. Bárcsak....

Már a hétvégén töröm a fejem, ha tényleg nem lesz rossz idő, talán el kellene menni egy moziba vagy étteremben ebédelni vagy valami. Na, majd meglátom mindenesetre a maradék két napot kell túlélni a munkás napokból, most csak ennyit tudok. :/

UI: a bejegyzést meg tegnap kezdtem el írni, azért van a mai nap címnek :D


Megjegyzések

  1. nem tudom, mit ötöltél ki szülinapi ajándékként, de én egyszer csináltam olyan szülinapi ajándékot, hogy egy füzetbe (annyi oldalra, ahány éves) annyi
    jó tulajdonságait rajzoltam meg (scapbook tech.)ahány éves :)) azt a címet adtam neki: "amiket legjobban szeretem benned"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj ez nagyon jó ötlet!! Köszönöm! Tegnap délután már elintéztem, de ezt mindenképpen megjegyzem Katalin, jó lesz ez házassági évforduló!! ezer hála.

      Törlés

Megjegyzés küldése