Ó jaj

erre nincsenek szavak. Hát mennyire szép ez már.




Sajnos nem emlékszem honnan mentettem el őket, de talán nem lesz belőle baj. Annyira szépek, annyira én vagyok muszáj volt megmutatni.

Megjegyzések

  1. ez játékbabaház?
    az első képen olyan nagy az autó mellette, meg az ablakok is túl picik, és a plafon is olyan alacsonyan van

    bár lehet az én szemem csal, bocsi, ha ünneprontó vagyok
    vagy nem?

    VálaszTörlés
  2. ohh, az a kandalló és mellette a fotel...micsoda jó kis pihenős zug, egy teával, könyvvel...

    VálaszTörlés
  3. Bocs, de nekem is az ilyen házak jelentik a világ közepét. Mindazzal amit leírtál.

    VálaszTörlés
  4. véletlenül rátaláltam, honnan menthetted el:
    http://sokszinuvidek.24.hu/kertunk-portank/2016/02/07/ez-a-haz-tobb-mint-300-eves-megis-boldogan-elnenk-benne/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése