Reggel

kiléptünk az ajtón és megcsapott valami friss, tavaszias illat. Nem baj, hogy az eső is pötyögött - most már nem csak pötyög, esik - akkor is. A madarak hangosak voltak, jó kedvűen csipogtak az enyhe szél pedig meleg volt. Nem akarom elhinni, hogy hétvégére megint mínuszokat és akár 20cm havat mondanak. Tegnap óta mantrázom, hogy ne nálunk legyen megint ekkora hó! Szépen elolvadt mindenhol ezekben az enyhe napokban, a szél is nagyjából felszárított mindent. Hétvégén kicsit rendet raktam, összeszedtem a faleveleket, teraszt suvickoltam, lemostam a korlátokat rajta. Nem, nem és nem akarok hideget és havat. Jó nekem ez az enyhet adó korai, tavaszias idő. Maradjon így. Amúgy nyűgös vagyok, szerintem ez most látszik. :)


Megjegyzések

  1. A mínusz fokokban jól átfáztak az izületeim, mert nem fűtöttek a munkahelyemen a szünetben. Aztán kabátban ültünk a gyerekekkel együtt, de akkor már késő volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( olvastam a neten, hogy ilyen történt. :( borzasztó :( remélem nem lesz maradandó betegség belőle.

      Törlés
  2. Már én sem bánnám, ha nem lennének nagy hidegek...az összes tavaszi növénykének kint van a zöld szára-csúcsa...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nálunk is. Alig várom, hogy tavasz legyen. Én tulajdonképpen csak karácsonyig szeretem a telet, utána már csak nyűg :)

      Törlés

Megjegyzés küldése