Szép szép

a hóesés, de én azért kihagynám az életemből időnként. Tegnap délután éppen csak hogy hazaértünk. Az egyetlen igazán rossz dolog, hogy át kell evickélnem a Tenkes hegyen minden nap. Ez nyáron nem egy nagy mutatvány, de ilyenkor télen, amikor leesik a hó, na azt azért nem kívánom senkinek. Nem a hóval van itt a gond, mert szeretek és azt hiszem a 20 év alatt megtanultam hóban vezetni, különben is rákényszerültem már elég rendesen. Szóval nem a hóval van a baj, hanem az emberekkel. Azokkal, akik nyári gumival indulnak neki a télnek nem gondolván arra, hogy a saját és mások testi épségét, kocsiját veszélyeztetik aztán azokkal is, akik teljesen rutintalanok. A hegyen azért nehéz közlekedni, mert ha előtted elakad valaki, megáll akkor se le, se fel. Tegnap majdnem egy ilyenbe csöppentem bele és csak a szerencsén múlott a dolog, hogy nem maradtunk ott délután fél négykor a gyerekkel órákra a hidegben, szakadó hóesésben. Mára sem ígérnek jobb napot és én itt ülök a szokásos módon korán reggel hajnali négytől és nem tudom, hogy mi legyen. Menjünk vagy maradjunk?? Na ilyenkor azért eszembe jut, hogy nem kellene még is arra fele hajlani, amit a férjem mondogat sokszor, hogy vegyünk egy kis terepjárót nekem, amivel nyugodtan tudok menni és nem kell ilyen időben görcsbe ránduló gyomorral kisakkoznom, hogy merjem vagy ne merjem megkockáztatni azt, hogy elérek oda ahova kell? Tegnap igen csak elgondolkodtam ezen a dolgon. Ezeket a bizonytalan napokat kihagynám az életemből. 

Azért tegnap este szépen összekészítettük a mai dolgainkat. A döntést most még pár órával későbbre tartogatom. 

Én nem tudom, de ilyenkor még itt bent is annyira tudok fázni. A kályhákat ugyan olyan melegre, ha nem jobban melegítem, még is ha leülök fázom. Pedig a lakásban lévő hőmérséklet is hasonló, max. egy fokkal kevesebb, de így is 22 fok körül van. Lehet pszichésen. :) Ha meghallom, hogy mínusz x fok én kész vagyok. :/ 

Tegnap este minden állatot beengedtem. És nem tudták, hogy mindenki bent van, mert akkor lett volna cirkusz, meg féltékenység. :) A cica aludt a lábunknál, sikerült becsempészni a kutyus orra előtt, az előszobában a párnáján meg a kutyus aludt. Mindenki aludt, kivéve megint engem, mert fél füllel azt hallgattam, ahogy esik a hó (nem lehetett hallani) másik füllel meg , hogy melyik állat mikor akar kimenni, mert ha találkoznak akkor az nem lesz jó senkinek. Nem bántják egymást, illetve a macska időnként jól megpofozza a kutyát, de olyan féltékenyek, mint a csuda. Szóval jó kis éjjel volt ez, de legalább senki nem fázott.  Most biztosan néhányan a szívükhöz kapnak, hogy te jó ég a lakásban? Hát, igazából én sem szeretem annyira, de sajnálom őket ebben a hidegben. A kutyus nem mászkál sehova, szépen alszik a helyén ahova először parancsoltuk. A cicának picit jobban lehet közlekedni bent, de ők meg olyanok, hogy lefekszenek aztán képesek a fél napot átaludni mintha ott sem lennének.

A hét második felétől már melegedést mondanak, akár 7 fok is lehet. Bár csak így lenne! A január az nagyon nem szeretem hónap. 

Bizonytalan ez a nap :(

Megjegyzések

  1. Huh, csudaszép lehet, de tényleg nagyon vigyázzatok magatokra!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyáltalán nem szép :P Vigyázunk, végül is ideértünk szuper volt minden. Most meg ónos esőt mondanak délutánra :/ :/ Remélem előtte még hazaérünk. Hát komolyan mondom, legyen már tavasz! :)

      Törlés
  2. .... nana, a gyereknek bobot vettem karácsonyra, azt még ki kell próbálni.... :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése