Végre nyugalom

és hétvége. Tegnap a szokásos korán kelésemből kifolyólag hajnalban kitakarítottam, most csak a mosógép megy, függönyöket mosok, mert nagyon szeretem a belőlük áradó friss öblítő illatát. Majd ha tisztán felteszem őket ez az illat körbeveszi az egész lakást, olyan jó. Lehúztam az ágyneműket is. Milyen jó lesz majd este a frissen cseréltek közé bevackolni magunkat és olvasgatni. Örülni kell ennek a pici apróságnak is. Apróság ez vajon? Van akinek sajnos még ez sem jut. :( :(  16 éves fiatal fagyott meg a napokban.............................................Kinek a felelőssége??? Tudjuk.

Mikor kell nagymosást csinálni, ha nem a ma reggeli -7 fokban?? De ettől függetlenül még a teraszra fogom kiteregetni őket, amíg pici száradnak, ide süt a nap. Ne a lakásban legyen nagy pára, majd később behozom őket a cserépkályhához.

Hideg van kint, ezen a pár napon legyünk túl, utána már melegebbet ígérnek. A kibújt tavaszi virágaim vajon túlélik e ezeket a napokat? Estére azt hiszem a kutyust is beengedem az előszobába a mínuszok miatt. A cicát előtte becsempésszük a gyerek szobájába, ne tudjanak egymásról. Kicselezzük őket, mert bár megbékéltek egymással de azért jobb a teljes békesség. 

A kutyusnak rendeltem a netről több fajta ennivalót. Jól körül kell nézni, mert allergiás és olyan után kell vadászni, amiben nincs csirke és mindenféle adalék. Mint a gyerekeknél, de komolyan. :) Tegnap előtt délután rendeltem, este 9-kor küldtek sms-t, hogy már a futárnál van és tegnap 11-re meg is hozták és hát na , iszonyat szép csomagolásban vannak a tápok. A kutya meg imádja őket. :) Amúgy meg olcsóbbra jöttem ki a 6 kiló ennivalóval futárostól - basszus 490ft volt a futár díja, ez valami elképesztően jó ár, először azt hittem tévedés, de nem -  úgy hogy csak pozitív eddig a dolog, köszipuszi máskor is tőletek fogok vásárolni! 

Megér egy kis reklámot :  https://www.petissimo.hu/ oldala, innen vásároltam és fogok még az biztos. 

Az is jó, hogy ma semmit nem kell csinálni csak láblógatni. Na jó, főzni fogok és talán sütni is. Van még ch csökkentett lisztem és a fagyasztóban meggy, úgy hogy minden adott egy finom egyszerű, de nagyszerű meggyes kevert piskótához. Kiskorú pizzát kért, olyat aminek a tetején ananász van, hát legyen. Nem vágyom én sem nagy dolgokra ebéd terén, fő az egyszerűség. Egy jó kis ragulevest, csirkehússal, sok répával, borsóval, zöldséggel, zöldbabbal, mindennel amit találok a fagyasztóban azt hiszem azt még azért összedobok. Már csak a hideg miatt is, mert később úgy is kimegyünk picit a kutyushoz játszani, jó lesz a forró levest kanalazni, ha majd bejövünk.

Ha pozitív dolgokat kellene mondanom a mai napra akkor most ezek:

  • 1 hét és február
  • kedvenc kávém reggel, forrón sok sok tejjel
  • 8 féle sajt a hűtőmben, hiába na sajtmániás vagyok. ha választani kell inkább sajt, mint hús - éljen a "játékpénz" amit mi még megkapunk a munkahelyen
  • egy újság áráért hármat kapni, mert még 2015-ös évről maradt
  • meleg szobában lenni és olvasni
  • Oscarra jelölt filmeket nézni az ingyenes online oldalakon
  • sütit sütni
  • befejezni a ruhásszekrény pakolást, amit már a múlt héten elkezdtem. a szép állapotban lévő, talán egyszer sem hordott ruhákat dobozba rakni és hétfőn postázni, örömet szerezni másnak
 Na megyek is, kezdődjön a nap. Szép hétvégét mindenkinek, aki erre téved. :)

Megjegyzések

  1. De jó :) szép napot Nektek is.
    Én is lehúztam az ágyneműt reggel :).
    Megmutizod az online filmes linket?

    VálaszTörlés
  2. Én is kívánok Neked szép nyugis vasárnapot! :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése