45

éve a Földön. Belegondolni is "szörnyű", hogy az életem felén már túl vagyok. Vagy valami ilyesmi....

Amúgy a bizonyítvánnyal megvagyunk elégedve, bár becsúszott egy hármas tornából,  annak ellenére hogy van két ötöse meg egy négyese, mert a gyerek nem hajlandó minden órán focizni és az én engedélyemmel sétál a pályán. Indoklás a hármasra: a gyerek nem csapatjátékos. Szóval....Nem értem, nincs egy kézi vagy egy kosárlabda?? Ahol esetleg az lenne, mert szereti? Kaptak új ping pong asztalokat, egymás után van két torna óra és soha nem lehet mást csinálni csak focizni?? Mert van az osztályban 10 fiú aki focizik, ezért mindenkinek azt kell. Ezért már egyik szülőin volt háborgás, hát úgy látszik nem jutottunk előre azóta sem.
Én ebbe nem megyek bele, mert közben szülőin rájöttem, hogy nem véletlen, hogy az iskola nem csatlakozott a tanárok akciójához, hiszen az egész városvezetés tudjuk hol áll.... mást se hallottunk, hogy sooooooook aaaaaaaa taaaaaaaaaanaaaaaaaaaagyyyyyyyyyagggggg és mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmúszááááááááááááááááááááááááj otthon tanulni és kompetencia felmérés lesz és ezért beraktak még 7. órában egy matekot , holott mennyire örült már a gyerek hogy végre a második félévben kicsit könnyebb lesz, mert minden nap 6 órája van, de nnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeem, mert készülni kell a mérésre. De kérdem én, hogy biztos ezt 7. órában kell csinálni, mikor holt fáradtak??? Aztán az egyik apuka , meg mondta, hogy akkor ő most fogja a tollát és beír a gyerekének még egy két négyest, mert egy jegy alapján kapta a félévi bizibe informatikából a négyes jegyét és azzal ugye azért tisztában van a tanári kar, hogy ez így érvénytelen és elvileg nem is osztályozhatták volna le? Na ez volt nálunk is, meg az hogy az ének jegyet nem tudom mi alapján adják, mert ének órán berakják Mozartot az info teremben és aztán minden órán a számítógép előtt ülnek és játszanak. Szóval jegyet elvileg nem kaptak, illetve az enyémnek volt egy ötös beírva, aztán meg négyesre lezárták. Csak azt nem tudom melyik gyerek mi alapján kapta a jegyét, ha mindegyik ugyan azt csinálja, A NAGY SEMMIT. Még mondja valaki, hogy ez a jegy nem úgy lett, hogy ki szimpatikus kisgyerek és ki kevésbe. Na mindegy, ezen már nem húzom fel magam, végül is a továbbtanuláshoz ez nem kell, sem a torna és minden más ötös szóval leszarom....  Lehet kicsit én is bánom, hogy nem próbáltunk meg felvételizni... A tegnapi napon vált világossá, hogy bár az oktatás erős, nagyjából minden tanárral elégedett vagyok, de ők soha nem fognak kiállni a gyerekekért, mint ahogy most a sztrájk beharangozásánál más iskolákban a saját tanítványok mellé. Egy mostani hatalomhoz húzó - kényszerből vagy sem, ebbe most nem megyek bele - iskola bedugja a fejét a homokba és nem okoskodik és nem fog össze másokkal és nem gondol bele, hogy a gyerek többet tanul egy nap, mint amennyit elbír viselni....Mást se hallottam csak számokat, hogy melyik tantárgyból milyen átlagot hozott az osztály és hogy ennél többre képes ez és ez a gyerek és kell, kell, kell és tessék csinálni és otthon is foglalkozni vele.........ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Ja és hogy a farsang kötelező. Mi van??? Ez volt a hab a tortán. Na itt sürgősen haza kellett jönnöm, mert amúgy tényleg, mert a gyerek ott várt rám egy órája már a folyosón edzés után és éhes volt, és reggel fél nyolc óta a suliban volt, és persze még nem néztük át a leckét és fél hétre haza is értünk. Aztán úgy gondoltam, hogy nem engedem tanulni már, beesett az ágyba és azóta is alszik. Én meg úgy döntöttem, hogy nem fogok elszúrni jó pár órát az életemből a semmiért. Majd akkor megyek legközelebb, ha esetleg a gyerek bukásra áll (tehát soha) vagy baj lesz. Azért lehet egy fogadó órát megkockáztatok az igazgatónál, ő tanítja az angolt és rákérdezek az ének meg a torna órára....

Aztán meg egyik nap ez várt a konyhában reggel, szóval amíg ilyen van addig azt gondolom, hogy én jó irányba terelgetem a gyerkőcömet.


nem tudom mennyire látszik, de  a tükör fölött az van, hogy "lásd a szépséget" :) 
Szóval Krikszi látod? Művészlélek itt is van :) Nem tudom hogy tud ilyet kitalálni :D Dátum meg szokás szerint nem volt beállítva. :D

Megjegyzések

  1. Te is Vízöntő? Gratulálok, boldog születésnapot neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Vízöntő (legjobb psztt :D )

      Törlés
  2. Nagyon boldog szülinapot kívánok. Egyébbként ki mondta, hogy a fele? Szerintem még csak az 1/3- a :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A férjem volt a galád :) Köszönöm!

      Törlés
  3. Látom! :) <3 De jó... hogy ilyen!

    Boldog születésnapot itt is! - igen, fura belegondolni, hogy vajh most akkor már a felénél vagy túl vagyunk.....? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Hát, ha egészségben még ennyit eltöltünk, akkor nem is rossz :)

      Törlés
  4. Nagyon sok boldog születésnapot kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon Boldog Szulinapot Kivanok!:)( a merleg a legjobb psszt:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! <3 Úgy van, a Mérleg is nagyon jó!!! puszi

      Törlés
  6. Hahó, BOLDOG SZÜLINAPOT:))))

    VálaszTörlés
  7. Boldog szülinapot Kedves 02.02!!! egy szintén 'zenész' :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése