Annyira de annyira

sok tényleg ez ami az iskolában megy. Tegnap is este hétig tanultunk még itthon. Hát komolyan kidobom a taccsot most már én is. Minek van akkor a napközi? És egyáltalán. Minek ennyi minden felesleges dolgot bemagolni?? De ha nem felesleges, minek olyan dolgot hatodikban tanulni, amit én mondjuk hetedikben tanultam???? Komolyan elfáradok én is a gyerek is agyilag. Péntekre már mind a ketten hullák vagyunk. Jaj de szeretném, ha most nem hagynák abba a tanárok a tüntetéseket és nem hagynák magukat, hanem tényleg történne valami! Valami, ami jó irányba tereli a dolgokat. Egyébként meg azt hiszem elengedem én ezt az egészet. Mármint, hogy mindenhonnan az zúduljon ránk, hogy a jövő év már beleszámít és hogy felvételi előkészítő, meg ennyi pont, meg ez számít , meg az számít .......Tudjuk az irányt és kész. Ha sikerül, sikerül ha nem, akkor nyilván másfele indulunk el, de a cél az marad és majd alakulni fog ez magától is, ahogy kell és kész az élet majd megoldja. Nem hiszem, hogy ilyen korán dől el, kit merre sodor az élet, kiből mi lesz a végén. Ember lesz e egyáltalán, mert hát elsősorban annak kell lenni nem? Na mindegy.
Ritkán van olyan, hogy én hét közben sütök, de tegnap olyan ingerenciám volt, hogy megsüssek egy tepsi "rakott" rétest, hogy muszáj volt. Mióta először láttam, kóstoltam csak ilyet csinálok. Nem tekergetek, hanem egyszerűen belerakom a tepsibe a rétegeket egymásra és kész. Állagra, kinézetre teljesen olyan lesz, mint a tekergetős. A recept most INNEN volt, de persze én lájtosra csináltam, teljes kiőrlésű búzadara, tk. réteslap, xilit ez van az enyémben. Jó lett volna még kókusz olaj is, de elfelejtettem kivenni a fagyasztóból egy csomagot, így az olaj maradt. 
Ma meg már szerda, juhéj. 
A derekam meg elkezdett fájni. :/ 

Az AliExpressen meg táskát keresek, mert még mindig nem találtam meg az igazit. A Deichmann félék tetszenek, de kicsik sajnos. :( Már évek óta próbálkozom vele, hogy egy megfelelő méretű, kívül több zsebes, de belül egyterű táskát találjak, nem megy. Itt hátha sikerül valami ilyesmit találnom normális áron.:





Na, majd meglátom. Aki keres az előbb utóbb talál. :)

Megjegyzések

  1. Nézd meg a romwe.com oldalon. Én onnét fogok rendelni valami színeset. Nagyon jók a visszajelzések, sok blogger is dolgozik velük és igazán egyedi darabjaik vannak.

    VálaszTörlés
  2. Nekem most van kettő táskám,amiket imádok, az egyik a kicsi rojtos,azt át tudom rakni a vállamon keresztül, a másik egy avonos, jó nagy, de kicsi fülekkel, az csak úgy lóg a vállamon, ééérted.. szóval ez a kettő teljesen kiegészíti az igényeimet, hogy úgymondjam - ezekre vágytam régóta.
    A sulis dolog... sokszor megijedek, mert kollegina lánya is hatodikas, és nyögnek a tanulnivalóval, és rengeteg, meg Ti is mondjátok - bevallom, Hanna alig tanul valamit... ha egy órát tanul, az olyan ritka, mint a fehér holló. Rákérdeztem a múltkor ismerős tanároktól, hogy nincs-e az, hogy ez vidéki iskolaként nagyon lájtos, de ugye vannak a kompetenciafelmérések pl., ahol meg jó eredményekkel van a suli.... szóval nem értem, de azért benne van a fenekemben a zabszem, hogy továbbtanuláshoz elég-e ez... de mondjuk a továbbtanulási visszajelzések is jó helyre rakják ezt a sulit...
    Szóval nemtom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem nem :( Mi Harkányban tanulunk, ami egy kisváros, de a suli - azt mondják és hát én is tapasztalom - hogy erős. Mondjuk ahova mi bekerültünk, osztály nos nem tudom hogy fogalmazzak "válogatott" gyerekek, felmérés volt ki hogy teljesít és én barom hagytam, hogy ebbe az osztályba kerüljön. Nem kellett volna, kétszer annyi a követelmény mint a másikban. Pl. most második félévben, hála a kompetencia felmérésnek, 7! matek van. Agyrém, ebből csütörtökön hetedik órában. Szerinted mit fog az én gyerekem, aki amúgy is utálja megérteni majd belőle? Ma azzal fogadott a suliban, hogy jövő héten fizikából témazáró, vége a hatodikos könyvnek (elég vékony volt, tényleg ti tanultok fizikát hatodikban?? ) és nekiállnak a hetedikes fizikának. De könyvet nem kapnak, hanem a neten rajta van (megtaláltam hurrá!! ) és majd mindenki itthon szépen tanulja és csak egy füzetet kell vinni. Medveanyám, hát jövőre meg majd a nyolcadikos anyagot fogja tanulni??? Kész vagyok, komolyan! Na mindegy, szóval nem tudom jó döntés volt e engedni, hogy ebbe az osztályba kerüljön. Jah, majd biztos felvételinél de jó lesz csak a gyerek rokkan bele lassan :/ :/ Meg én. Más.
      Van két táskám, de valahogy nem jönnek be. Olyan...nem én vagyok, nem az igazi, sosincs meg semmi benne, nem találom a helyét semminek.....Szóval valami tamisat szeretnék, amit évekig nyúzhatok. :D

      Törlés
    2. Baffus.... nem, nem tanulnak fizikát hatodikban... :(. Hű, így már értem, mennyire nehéz az egész.... :(

      Törlés
  3. Az iskolával már úgy vagyok mint te. És nagyon remélem, hogy változnak a dolgok. Violának azt a megoldást találtam, hogy beírattam egy "tanulni jó" csoportba és itt mindenféle tanulási technikát tanulnak. Megtanult nagyon korrekt vázlatot is írni, ami szerintem nagyon jó dolog. https://tanulnijo.hu/ Gyűlölöm a magolást és nem is megy minden gyereknek... Ő már hetedikes, küszködünk, de nem annyira mint előtte, legalábbis én már nem. Mi is tudjuk az utunkat, de én is azt, gondolom, hogy nem most dől el, mint ahogy anno nálam sem. A réteset mindjárt meglesem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem tetszeni fog a rétes, van ebből a receptből sok fajta! Tényleg nagyon finom és pikpak össze tudod dobni.

      A csoportot megnézem, köszi!!!!!!! Az én gyerekem a matekkal küszködik sajnos, állítom ha azzal nincs gondja egy gyereknek a többi már könnyebb. Bár ki ilyen, ki olyan beállítottságú. A törit nem is tanulja, keni vágja komolyan. Ma is dolgozat volt, véletlen szerűen valami nem tudom hány leckével előtti dolgokból, évszámok azt hiszem 10 db, nem is készültünk erre hibátlan lett. Imádja, befogad mindent ezzel kapcsolatban az agya tanulás nélkül is. Már olyan is mondott, ha nem sikerül egyiptológusnak lennie, akkor majd történelem tanár lesz, mert szeret mesélni a többieknek, kiselőadást tartani. Hát jaaaaaaaaaj :D :D Szegényem, pont tanárnak. :)

      Törlés
    2. Igen a matek az alfája omegája mindennek sajnos... A törivel szerencsétek van, nálunk az a másik nagy teher ( vagy a tanár? tudja fene...).

      Törlés
  4. táskát esetleg innen? https://www.facebook.com/Zaz%C3%A1lea-130576483649206/?fref=ts - kérj olyat amilyet szeretnél:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt is megnézem, köszi!!

      Törlés
    2. Zazi :D Őt ismerem, egy futós csoportban vagyunk :D :D El is felejtettem, hogy ő pont táskákat csinál!

      Törlés

Megjegyzés küldése