Azt nem értem

hogy miért nem lehet, hogy végre napokig süssön a nap?? Tegnap napsütésre ébredtünk, ma meg blöööööööööááááááááááá megint esik az eső. :( Én ezt nem bírom, konkrétan ezt a beetetést, hogy az ember már azt hinné, hogy hurrá végre egy hétvége, amikor két nap lehet mindenfélét csinálni, erre tessék. :( Komolyan ez annyira letudja már húzni az energia szintemet. Tegnap ugye elmentünk mamázni, meg telefont venni, aztán én beugrottam a Hádába. Nem tudtam, hogy 50%-os leárazás van, gondoltam kihasználom az alkalmat, hogy itt vagyunk olyan ritkán jövünk erre. Nagyon ügyes voltam, mert magamnak semmit sem vettem - most egy nagyon nagy szekrény ürítés előtt állok, erről később - viszont Kiskorúnak olyan szuper vadonatúj két farmert vettem, a kettőt 2200ft-ért hogy megszólal. Gombos, nagyfiús nagyon klassz! Úgy hogy a tegnapi napra is jutott valami jó dolog. Hazafele már elterveztem, hogy ma ebédfőzés után, tökfőzeléket fogok, mert a tegnapi rántott sajt, még ha magában, savanyúsággal ettem is azért az nehéz kaja, szóval főzés után megyünk ki és teszünk veszünk ismét. Hát most még nagyon nem úgy néz ki, hogy ezt lehetne csinálni, de remélem ez később majd esetleg változni fog. 

A nagy szekrény ürítésről meg annyit, hogy miközben EZT a blogot olvastam jutottam arra én is, hogy baromira elegem van már abból, hogy van is ruhám meg nincs is ruhám. Konkrétan, hogy állok előtte és azon gondolkodom mit vegyek fel, pedig van ott mindenből több, több farmer, több felső, több póló....csak éppen valahogy össze kell vadászni mit mivel. Rengetegszer elhatároztam, hogy szánok rá rendes időt, akár órákat is, hogy tényleg átnézzem, válogassak, átgondoljam hogy mi a kedvenc és mi az ami mondjuk csak egyszer van rajtam egy évben, akkor az valószínű nem is kell....stb. De most lett elég hétvégén, megint így voltam vele. Szóval most tényleg kipakolom az egészet és kész. És már azt is tudom, kinek fogom ajándékozni a felesleges dolgokat. 
Tudom, ez vicces, meg másnak ez olyan hülyeségnek tűnik, én viszont megint az érzem hogy káosz van körülöttem minden téren nem csak itt. Káosz az egész és ezért nem megy semmi, nem tudok igazán örülni semminek és megint azt érzem, hogy kezdenek a fejem felett a hullámok összecsapni. Nehezen tudom ezt megfogalmazni, talán nem is érthető. Munka, sport, lakás. Minden olyan összevissza. Igen a lakás is, mert még mindig nem sikerült teljesen úgy megcsinálnom, berendeznem, apróságokkal otthonossá tennem, ahogy szeretném. Magyarán fogalmam sincs, hogy hogyan szeretném, úgy hogy böngészem a blogokat, a pinterestet és mentek és jegyzetelni fogok. Mindig is olyan voltam, ha valami apróság nem klappolt az életemben, akkor úgy éreztem semmi sem. Ha nem vagyok rendben, akkor jön a hülye kényszeresség, depis korszak, úgy hogy muszáj összeszedni magam minden téren.

Baromi nagy gondok ezek ugye? :) Nekem igen. Úgy hogy ezt a könyvet is elfogom olvasni:


Hú, na megyek is, mielőtt még totál negatív bejegyzés lenne, pedig minden csak nézőpont kérdése, ez is, mert végül is pozitív dolog, ha megrázva magam igyekszem végre összekapni magam (az elmúlt hetek tényleg csak a mindenféle nyűgösségemről szóltak) és javítani a komfortérzetemen, az életszemléletemen, meg úgy az egészen ami körülvesz. Vagy fogjam arra, hogy a szokásos tél végi depi? :) Úgy is az a divat, hogy mindig valamire fogunk valamit....

Megjegyzések

  1. nem sorrend, de te vagy a harmadik, akiknél olvasom ma, hogy ilyesmikre gondol ma :))

    így hat ránk a ramaty idő (is)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet :( Áh, azért délutánra kisütött a nap és akkor kicsit kimentünk, kutyáztunk, tettünk vettünk, teraszt takarítottunk. Annyi koszt felhoz a kutyus, hogy kb. 2 napig tart amíg szép itt fent minden, utána megint összeugrálja, főleg ha a sárban jön megy. Szóval sok értelme nincs, de legalább elmondhatom, hogy tettem a komfort érzetért valamit. :) Pár hét és talán tényleg nem fog minden másnap ilyen ramaty idő lenni. :)

      Törlés
  2. Te, ezt megint én írtam....? :D :D :D Nem? deeee......
    Két hét szabi kéne....

    VálaszTörlés
  3. Nekem egyáltalán nem tetszett ez a könyv. 1 rövid érv - a könyveidet is dobd ki, ha tetszett valamelyikből valami, azt írd ki, tépd ki, másold le, fűzd mappába. Sose tennék ilyet egy könyvvel. Sok könyvem van, amelyektől majd meg fogok válni, mert nem jöttek be, de a legtöbbhöz ragaszkodom, amit Marie Kondo szerint NEM SZABAD.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése