De jó, hogy ma

azzal keltem fel, hogy ez még nem a hétvégi szabadság utolsó napja, mert holnap is itthon leszünk! Több tanári értekezletet szeretnék. :D 
Tegnap este még hajat festettem 9-kor, legalább az ősz hajszálaim eltűntek, ha már a hajam nem lett olyan egészen, mint amilyet mondtam a fodrásznak. Nem tudom mit kísérletezgetem, hát évek óta nem találtam egyet sem, aki úgy vágja le, ahogy mondom vagy mutatom. Lehet még is az lenne a legjobb megoldás, ha csak hagynám a francba nőni ahogy van és kész. 
Ma reggel végre napsütésre ébredtünk és érezhetően egyre melegebb van kint. Holnapra akár 20 fok is lehet. Holnap a kiskutya is fodrászhoz megy, szegény kutyakozmetikus kislány biztos dob egy hátast, mire fehérré változtatja ismét és megnyírja. Simán lesz 2-3 óra a kutyus rendberakása. Több, mint amit én kozmetikusnál eltöltök :D  
Ma pizzázni megyünk, Kiskorú nem hagy már vele békén így valószínű nem fogok főzni. 
Ha ilyen marad az idő, akkor végre lehet menni futni is azt hiszem ez most már nagyon nagyon rám fog férni. Nem csak azért, mert teljesen eltunyultam, megnéztem utoljára december 21-én voltam, hanem lelkileg is jót fog tenni úgy gondolom. Legalább is az biztos, hogy amikor rendszeresen az életemben volt a futás, akkor sokkal kevesebb dolgot vettem magamra, sokkal kevesebb rossz vagy számomra bántó dolog volt, amin agyaltam. Mindenen tudtam nevetni és semmi nem foglalkoztatott napokig, túl tudtam lépni dolgokon. Jobban aludtam, több energiám volt, szóval az egész közérzetemre pozitívan hatott. 
A lakásra nagyon ráférne egy olyan igazi tavaszi nagy takarítás, olyan bútor elhúzogatós. A fűtés miatt hamar por lesz mindenen, azt nagyon utálom, meg már az egész fűtéses dolgot is, jó lenne már végre vége lenne.  Az már biztos, hogy a tavasz itt van, mert a fürdőben és a konyhában egyszer egyszer hangyát is találtam, azok meg csak akkor ilyenkor jönnek elő, ha a meleg közeledik. Nem szeretem őket, legalább is itt a lakásban nem. 
Na megyek, kiteregetem a közben kimosott ruhákat ebbe a szeles napsütésbe, száradjanak meg estére. 

Hű ez a ruha meg nagyon tetszik. 

kép: H&M 2016 tavasz

Megjegyzések