És akkor most

betoltam egy tepsi előre gyártott diós kiflit csak ki kell sütni , hogy a gyereknek legyen reggelire, meg tízóraira is ha akarja. Aztán meg csináltam egy csésze ilyet

kép: google
ami ízre nem rossz egyáltalán, de nem is vagyok tőle elájulva. Nem kell bele édesítő, mert önmagában is pont jó, tényleg zöld teás és a málnás macaron ízét sokáig lehet érezni, de az árát szerintem nem érte meg (még akciósan sem)  inkább vettem volna kávét, úgy is kávés vagyok. Mindegy, azért elfog fogyni, főleg ha valaki jön hozzánk egy pohár tea és süti mindig van. 

Főznöm kellene holnapra, gondoltam valami pestos, zöldséges tésztát csinálok, kis csirkemellel. Gyerek is szereti, nekem is jó lesz. Üvegtészta van itthon, pesto is, mexicói zöldség is és csirke is és nem tart sokáig az egész. 

Utána meg természetismeret kikérdezés, holnap dolgozat.

Olyan jó, hogy holnap már csütörtök!!! Egész hamar elment ez a hét. Ma pedig világosban értünk haza (sajnos holnap későn, mert edzés) mindjárt megyek is ki picit a kiskutyához, amint készen lesznek a kiflik. Kicsit megfuttatom az előbb a gyerkőc volt vele kint. 

A teraszt is muszáj lesöpörnöm, addigra kimos a mosógép. Most inkább hét közben is kimosok egy adagot úgy döntöttem, mert akkor nem gyűlik össze annyi egyszerre és kilehet most teregetni.
 
Ja, különben meg tuti jön a tavasz, mert előjöttek a hangyák. Mire hazaértünk a fürdőben ott szaladgált vagy öt darab és akkor szoktak előjönni (aztán meg valahogy eltűnnek) amikor vége a télnek. Nem akarom elkiabálni....



Megjegyzések