Már megint

esőre ébredtünk, hát komolyan mondom. Inkább nem. Én nem tudom mikor fogok tudni kint rendet tenni, teraszt súrolni, metszeni. Kérem vissza a jó időt!!! Futni sem tudtam elmenni, minden nap esett, hol jobban hol kevésbé.
Tegnap Kiskorúnak ping pong volt, ilyenkor szoktam elszaladni bevásárolni mert pénteken inkább már korán hazajövünk, ha lehet nem akkorra időzítem a dolgokat. A Lidlbe (ez nem a reklám helye) szoktam menni szinte mindig ezen napon. Sosem csalódom, elsősorban a friss gyümölcsért és zöldségért megyek, de az ott árult sajtokat is szeretem, vettem is párat. Nekem fontos, hogy mindig legyen itthon zöldség, gyümölcs és sajt, tejföl túró. Tejből már csak laktózmenteset veszek, mert Kiskorúnál régebben voltak problémák, tej ivása után fájt a hasa, hasmenése volt így egy idő után kikövetkeztettük, hogy valószínű vagy a laktóz vagy tejcukorral vannak gondok, aztán áttértünk erre és megszűnt. Most már én is csak ezt iszom kávéhoz és ezzel is sütök. A boltban voltak még dolgok az olaszországi hetekből és a kínaiból is. Vettem wok tésztát és zöldségeket, mungo bab csírát az nagyon jó! és vettem kecskesajtot, ami 800 ft-ról volt leárazva 299ft-ra. De nem azért, mert holnap lejár a szavatossága, hanem mert -gondolom- annyi pénzért nem kellett senkinek. 20 dkg egyébként és szép kis karikákra van vágva, még a csomagolása is gusztusos. Majd szépen kikeverem joghurttal, rakok bele snidlinget és teljes kiőrlésű pirítós kenyérrel, meg apró koktél paradicsommal jól megesszük. Vettem rukkolát, na abból meg tök sokat megettünk este Kiskorúval, sajttal, házi stifolderrel, ő pirítóssal én meg pufi rizzsel. Szóval most tele a hűtő mindenféle finomsággal ez megnyugtató :) Főleg ebben az inkább novemberi borús, ködös, vizes időben amit már nagyon unok. Nagy tervek most nincsenek hétvégére, majd ahogy alakul a dolog úgy lesz. 
Ha hazajövünk délután vár rám vagy három adag mosás, mert hét közben most nem mostam, vártam hogy hétvégén hátha kitudok teregetni. Nem tudom lesz e belőle valami? Főznöm nem kell van még kínai csak holnapra és vasárnapra kell valamit kitalálni majd. 
Sok minden, sőt semmi sem történt amiről fontos lenne beszámolni. :) 
Huh, most már csak a délután jöjjön :) Ma korán jövünk haza.

Ui: azért vágyom már arra, hogy egyik szombat reggel ismét eljussak Pécsre a piacra, bár az ott lévő tömeget azt nagyon nem :( Na, majd ha jó idő lesz!

Megjegyzések

  1. Konkrétan, vágtam egy nagyon csúnya "pofát", mikor reggel felmentem vasalni a padlásszobába, és meghallottam, ahogy süvít a szél és kopog az eső a tetőablakon...(lent a szigetelés miatt nem érzékeljük a kinti világot :) ).
    Holnap elvileg Pestre készülök, és hogy így megint elmegy egy napom, és Mucusnak meg hétfő-kedd szünete lesz, hétfőre asszem szabit veszek ki én is.... nekem benti munkáim vannak, rengeteg, amit hétközben nem tudok részekben megcsinálni - biztos én működöm rosszul, ezen úgy el szoktam gondolkodni.... - szóval annyira nem zavar mégsem a rosszidő, de azért igyekeznem kell, hogy amikor kertezéshez kitavaszodik, ne ottbent kelljen múlatnom a drága időt :).
    Nekem is az első a Lidl :), hozzászoktam, megszoktam. De szeretem olvasni nálad, mit hogyan csinálsz és esztek, mert mi ilyeneket nem szoktunk (jó zsíros magyar konyha, aaaz van nálunk....).
    No, hajrá, végrepéntek, igen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, de te nyugiban ehetsz jóóóóóó zsíros magyar konyhásat :) Bár Norbi szerint a zsír nem hizlal. :) Inkább a szénhidrát. Azért nálunk is van magyaros kaja is, szerintem már rég vehettem volna a hátizsákom, ha nem. Kitagadott volna a család. :D De tény, ha a férjem nincs itthon, akkor ezek a cuccok jobban mennek :)

      Törlés
  2. Rá kellett keresnem arra,hogy mi az a házi stifolder:) Mi is LIDL-zünk, de most jöttem rá hogy mekkora különbség van LIDL és LIDL között. Ahová mi járunk a város szélén, az nagyon szuper, tipp -topp rendes, de ami a lakótelepen van az borzasztó. Akkora kupi van benne,hogy megijeszt,nem csak a ruhák között van nagy gáz, hanem a sorok között kipakolatlan dobozok, rekeszek vannak , a polcok fele üres ( pl. nem volt rágó! ) meg is mondtam, hogy oda többet én be nem megyek, inkább a kocsiba maradok. Amúgy én is azt szeretem a legjobban a LIDL-ben, hogy sok új dolgot eszünk- veszünk amióta oda járunk és a rukkola az én gyerekeimnek is a kedvence lett:) a Pilos görög joghurtról nem is szólva:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is tapasztalom, hogy vannak különbségek. Pedig ez kint nincs, férjem meséli. Ja, meg hogy ott több és jobb minőség van, mert ide inkább a keleti cuccokat hozzák. Tény, hogy sok minden olyan dolgot vesz ott, ami ide nem kerül be :/ :/ Egyébként tudod mit tapasztaltam?? Pl. nyáron a Balcsi melletti Lidlben és Aldiban sokkal, sokkal több fajta élelmiszer, édesség, ez az van, mint itt nálunk. Biztos, hogy a német és osztrák nyaralók miatt van ez. Úgy hogy sokszor hazafele ott bevásárolunk és úgy jövünk. Nem tetszik ez a megkülönböztetés. :/

      Törlés
  3. Jah házi stifolder :) Hát hogy mondják azt másképp, ami nem a vékony kolbász, hanem a vastagabb? Csak simán szalámi?

    VálaszTörlés
  4. Még csak február van... még vastag hótakarónak kéne lennie a vetésen, hogy jó kis termés lehessen... türelem-) Márciusban majd eljön az is, és reméljük nem akkor fogja megbosszulni magát a februári tavasz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd! Vannak képeim a márciusi télről :( :( :( Ettől félek én is.

      Törlés

Megjegyzés küldése